Behandeling osteopaat om zwanger te worden?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mpo, Sep 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Onlangs kwam mijn moeder in gesprek met een osteopaat over onze pogingen om zwanger te worden.
    Omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad vorig jaar, gaf zij aan dat ik een nu een trauma heb, tenminste mijn baarmoeder of eileider zou een trauma hebben waardoor een nieuwe zwangerschap niet lukt (mijn rechter eileider is verwijderd door deze bbz).

Zij gaf aan dat ze door middel van een speciale behandeling het trauma kan verhelpen. Ze gaat dan door bepaalde bewegingen te maken met haar handen alles weer 'op de juiste plek' terugbrengen...ofzoiets :(.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee??

2. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

Mar 9, 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop momenteel ook in behandeling bij een osteopaat omwille van onze wens om zwanger te worden alsook ivm problemen met rug en stoelgang (harde buik).
    Na reeds 5 behandelingen voel ik een duidelijk verschil!!! Veel minder tot haast geen rugpijn, bijna alle dagen naar het toilet kunnen gaat en deze maand (noem het toeval?) twee eitjes die klaarzaten om te springen en aan mijn bloedwaarden te zien zijn ze ook zelfstandig (zonder pregnylspuit!) gesprongen, iets wat tot voor kort onmogelijk leek!
    Het is wel redelijk duur (45 euro waarvan maar 10 euro terugbetaald door mutualiteit) maar het is een wereld van verschil!

3. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Bij mij heeft de osteopaat mijn migraine ver verholpen en toen gelijk mijn bekken los gemaakt. Die zat blijkbaar vast. Alleen sindsdien geen eisprong gehad door pcos. Nu voor het eerst wel een eisprong met clomid, dus ben benieuwd of het geholpen heeft. Ik vond het vooral een voordeel dat ze gelijk heel mijn leven even doorgelopen zijn. En had altijd eens per 2 maanden migraine en sindsdien (8 maanden) nog maar 1x gehad.

4. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Hi! Bedankt voor je reactie! Hoe vaak heb je zo'n behandeling? Is dat 1x per week?

Share This Page