ik heb nu al twee nachten gehad dat ik 's nachts naar de wc wilde gaan en ontzettende kramp rechts onder in mijn buik kreeg. zo erg dat ik niet meer kon lopen van de pijn. als ik dan heb geplast is de pijn weer weg. ik heb wel de afgelopen week een antibioticakuur gehad vanwege blaasontsteking, misschien dat die nog niet helemaal weg is. iemand nog een ideetje wat dit nog meer zou kunnen zijn? af en toe snap ik helemaal niks van mijn lijf
het is net alsof ik ene berichtje van mezelf lees wat ik hier wilde plaatsen OOk ik hen deze klachten en ook ik heb vorige week een ab kuur gehad vor blaas ontsteking...Ik heb afgelopen sindag vanwege dezeflde klachten als jouw nog weer even ene potje plas ingelevert bij de ha omdat ik dacht dat de blaasontsteking er weer was, maar deze was wel degelijk weg...Kortom het moet iets anders zijn... Ik herken het gevoel een beetje wat ik voorheen kreeg wanneer echt te laat naar de wc ging terwijl ik hoog nodig moet....
Ja, ik denk dat het je banden zijn. Ik heb dat ook gehad rond die periode en daarvoor. Dat doet echt zeer en als je geplast hebt, is het over. Succes ermee. x Linda
Ik heb ook wel eens pijn als ik heel erg nodig moet plassen. Ik kan het gewoon niet meer zo goed ophouden als eerst! Ik heb geen blaasontsteking, maar je kunt het laten onderzoeken (even een plasje afleveren bij de huisarts). Gr Danielle
Ik heb het ook, links onderin mijn buik..beetje aan de zijkant...meestal ontstaat de pijn s'nachts in bed...als ik dan ben gaan plassen zakt het langzaam weer weg...maar voor die tijd kan de pijn idd zo erg oplopen dat ik me nauwelijks om kan draaien of uit bed kan komen vraag me toch ook wel erg af wat dit zou kunnen zijn, dit is mijn 3e zwangerschap en heb het nog niet eerder gehad.. liefs Pjetje
het is gewoon je blaas die overvol is ik heb het ook ik slaap dan eindelijk eens goed vast en wil in me slaap al niet opstaat bij het eerste teken van oh moet plassen tja en als ik dan doorslaap word ik met een overvolle blaas wakker en heb die pijn dan ook pas na het plassen is het weg