Misselijkheid ineens minder...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lea, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

Pfft wel weer stressvol zo' 'n zwangerschap...... Was vanaf week 6 heel erg beroerd incl spugen etc. En nu is het ineens minder.......gelukkig natuurlijk, maar nu wordt ik ook nerveus. Mijn borsten zijn nog niet veranderd en ik ben niet zo moe.......

We hebben vorige week wel het hartje zien knipperen.....maar het kindje was nog een vlekje eigenlijk, wel precies op groei trouwens.

Wie kan me even geruststellen? Liever geen drama verhalen, maar even iets positiefs om de dag weer mee door te komen, drama hebben we de vorige keer al meegemaakt......en ik wil goede moed ;)

Zou het misschien kunnen dat je van stress ook misselijker kan worden? Heb nu weer wat neer rust doordat de oudste naar school gaat en mijn man weer aan het werk.......

2. Rxy88

Rxy88 Actief lid

7 jan 2014
    324
    0
    0
    Nou meid,
    Ik teken ervoor om niet meer misselijk te zijn.
    Hier is dat de enigste kwaal.
    Dus ik zeg komt goed. Proberen niet te stressen is makkelijker gezegd dan gedaan.
    En Miss door de rust nu gaat het allemaal wat beter.

Bij mijn eerste kindje had ik helemaal geen kwaaltjes, dus zegt niets.

Dus lekker genieten

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Och meid ik was 2 dagen doodziek en dan weer topfit! En dat is nogsteeds zo geen dag is hetzelfde. Begin leek t wel of ik stuwing had zo pijnlijk en met week of 8 was ik weer plat haha. Zegt niks!!!!

4. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Bij mij ging het vanaf week 9 à 10 ongeveer over! En alles was super in orde bij 11 weken, we zagen een kleine stuiterbal met alles er al op en aan!

5. Kan het me na jouw ervaring helemaal voorstellen.. Slopend! Maar het komt vast goed meissie!

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hier ook sinds gister niet meer misselijk. Maak me ook ongerust. Donderdag weer een echo. Hoop dat alles goed is!

7. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Bij mij was het van de een op de andere dag ineens over:), had de verloskundige me ook gezegd, dat het waarschijnlijk bij 11 a 12 weken over zou zijn, dus heb me er gelukkig niet echt zorgen over gemaakt, maar heb ook geen nare ervaringen... Het zit vast goed meid:)

8. lea

lea Fanatiek lid

Dank jullie wel dames voor alle reacties. Het is echt lastig die eerste weken. Volgende week woensdag de tweede echo, hoop zo dat het goed is......

Dus jij ook moes, hoeveel weken ben jij nu?

Doet me echt goed alle reacties......,maar het feit dat ik nu een wasje wil ophangen stemt me somber, vorige week had ik daar echt de kracht niet voor.......jammer dat ik zelf geen echo' s kan maken;)

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nooit echt misselijk geweest, alleen bij te laat eten. Kwaaltjes komen en gaan, vertrouw een beetje op je baby en je lijf en t komt goed!

10. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Herkenbaar verhaal hoor! De enige dag misselijk en dan weer kip lekker. Soms doodmoe andere dag energie voor 10! Er is geen pijl op te trekken!

Je hebt al een positieve echo gehad en houd daar aan vast, dat doe ik ook. Mijn angsten heb ik los gelaten, want dat heeft eigenlijk geen enkele zin. Het groeit goed of niet, hoe druk ik mij ook, heeft geen invloed. Gewoon gaan genieten!

11. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier een pauze in de misselijkheid bij 9 weken! was ook behoorlijk in de zenuwen. Week later had het me weer gevonden en baalde ik als een stekker ondanks de geruststelling hihi.
    Bij 14 weken ging het geleidelijk helemaal weg. nu af en toe als ik moet ben of nodig eten moet.

12. lea

lea Fanatiek lid

Nou ik heb toch maar eventjes gebeld vandaag en ik mocht meteen langskomen. Gelukkig leek de echo helemaal goed en wat vorige week een vlek was met een kloppend hartje, was nu een boontje met armpjes en beentjes....ik klim even weer op mijn roze wol en hopelijk hou ik het langer vol dan een week......

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Je mag wel wat van mijn misselijkheid hoor ;)
    Kwalen komen en gaan (behalve bij mij), snap dat het je ongerust maakt, maar het hoort er bij helaas.
    Wat fijn dat je meteen bij je vk kam komen en een echo kreeg. Geniet er van.

14. lea

lea Fanatiek lid

Ik weet er helaas alles van....1e keer de hele zw beroerd geweest, tweede iets korter 26 weken, en de vorige keer was ik ook hondsberoerd. Het ging me vooral om de verandering van klachten ineens, die niet passen met wat ik gewend ben zeg maar, ik hoop echt dat het zo blijft.

Sterkte wintersun, het is een lange adem met aanhoudende misselijkheid....

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Bij mij verdwenen er wat kwaaltjes rond je 10,5 week. Alles bleek vandaag gewoon in orde. Kwalen zeggen volgens mij niet zo heel veel.

Deel Deze Pagina