^hellup wat moet ik doen kan bijna niks meer lezen op mijn scherm mn pc doet zo raar had gister em uitgezet later(10min) weer aan heb ik overal hele mini letters hoe krijg ik dit weer goed want dat doet ie nu nog steeds dus?!? kan iemand mij helpen
Rechtermuisknop -klik daar op eigenschappen -klik op het tabblad instellingen. Schuifje naar LINKS schuiven (1024 bij 768 pixels is voor mij een fijne instelling!) klik dan op ja als het goed is zijn de letters overal weer groter. Is dit niet zo (ik heb geen idee wat voor een beeldscherm je hebt) moet je hetzelfde nog een keer doen, en weer een lagere resolutie gebruiken! Als het niet werkt post het maar weer! Succes!
Heb je dit probleem alleen op internet? Kijk eens in je browser onder extra en dan opties. Bij lettertypen kan je afhankelijk van welke browser je gebruikt de grootte van het lettertype aangegeven. Of houd de ctrl toets ingedrukt en stel via de + toets een grotere lettertype in, elke keer dat je op de + toets wordt geklikt, wordt het lettertype groter. Om het lettertype kleiner in te stellen, houd de de ctrl toets ingedrukt en stel via de - toets een kleiner lettertype in.
als je een muis met zo'n roldingetje hebt, kan het gebeuren dat als je net de ctrl-toets hebt ingedrukt en hebt gerold. daarmee kun je namelijk ook je lettergrootte aanpassen. ik heb dat ook een keer per ongeluk gedaan (en ik ben niet eens blond hahaha)