Sorry mensen, maar ik moet het even kwijt. Waarom zit het niet mee ... !? Maandag bij de Vk geweest voor bloedingen, kwamen ze erachter dat ik een grote cyste aan mn eierstok heb zitten van 3,5 bij 5 cm. Als de groeit moet die verwijdert worden. Nu moet ik 2 weken rusten. Vandaag naar de HA geweest, blaasontsteking! Vrijdag naar de HA voor fisio aan te vragen voor rugklachten... Word er een beetje gek van, ookal weet ik dat dit nog maar het begin is Samengevat : - bloedingen - rusten - cyste - blaasontsteking - fisio En dat nog maar in de eerste 12 weken... (sorry voor mn gezeur)
Is geen gezuer meid, dat moet gewoon af en toe! Veel sterkte! hoop dat de rest van de zwangerschap wat rustiger voor je verloopt.
He bah wat een gedoe, maarreh voor de fysio hoef je tegenwoordig volgens mij niet meer naar de huisarts, je kan de fysiotherapeut meteen zelf bellen! (dat scheelt weer een tripje)
Dat dacht ik ook, maar moet een verwijskaart halen bij de ha. Daarvoor moet ie me eerst zien op een afspraak , kijken of hij het wel nodig vind.
Verevlend voor je meid, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen en dat je er zo weinig mogelijk last van zult krijgen gedurende je zwangerschap. Sterkte gr
Ook al vind HA fysio niet nodig, je kunt er terecht zonder HA verwijzing. Enne, je bent geen zeur hoor, het hoeft toch ook niet altijd fris en vrolijk en niks aan het handje te zijn! Knuffel!