Misschien een beetje een zeurvraagje hoor, maar hoop toch dat iemand mij wat gerust kan stellen.. na mijn nod had ik toenemende symptomen, zoals vermoeidheid, steekjes, krampjes en misselijkheid. de laatste twee dagen voel ik niets! ik ben totaal niet misselijk meer, terwijl ik maandag toch echt boven het toilet hing. ik ben niet extreem moe meer, geen krampjes en heel soms nog maar een steekje... ik word er nerveus van...het zou toch alleen maar toe moeten nemen?
maak je niet al te druk meis! is volkomen normaal. je symptomen komen en gaan. soms voel je je niet eens zwanger en de volgende dag ineens weer heel erg. nogmaals hoort erbij
Ik was soms een dag misselijk, en soms 4 dagen niet. Ik heb zelfs nooit boven de pot hoeven hangen ( 1 keer misschien, maar toen kwam er niks, ) Lees hier eens, dit is een antwoord van een VK op de site. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... =symptomen
Ik ben alleen de eerste paar weken een beetje misselijk geweest. Ben nu 5 weken en heb nergens last meer van. Het is goed om te lezen dat het niks zegt over of het goed gaat of niet. Maar toch heb ik zoiets van was ik maar misselijk of pijn aan de boobs. Meer als een soort bevestiging dat je zwanger ben. Stom he
Geen zorgen maken hoor! Ik ben helemaal niet misselijk geweest en verder ook weinig symptonen gehad! Het zit vast gewoon goed en met een beetje pech word je nog welwat daagjes misselijk
Ik heb eigenlijk nooit echt het gevoel gehad van zwanger te zijn, daar ik geen last had van zwangerschapsverschijnselen, het verschilt van mens tot mens, ik begon eigenlijk maar last te krijgen toen ik al meer dan zeven weken was, en dat was dan nog alleen maar van wat pijnlijke borsten.