Heb ik wel of geen eitje gehad Dat zou ik willen weten Krijg geen kruisje van FF... maar heb echt een knal posi ovu test gehad... met de klachten die ik eerder ook heb gehad toen ik een eitje heb gehad (lees super gevoelige tepels) Daarnaast gebruik ik clomid en weet dus niet of mn temp wel zo betrouwbaar is
Denk wel dat je je kruis goed hebt gezet. Maar het is wel afwachten natuurlijk of je temp nu steeds rond deze hoogte blijft. Of hoger natuurlijk.
Ik hoop t ook!!! Vrijdag weet ik meer... moet woensdag bloed laten prikken op progesteron en weet dan dus of ik daadwerkelijk mijn eitje heb gehad!!!
hoi wat super zeg. Had je vandaag ook nog uitslag gekregen? volgens mij lopen we aardig gelijk op. groetjes
gisteren de uitslag van de progesteron gekregen... Was goed dus heb idd mijn eitje op de 24e gehad... Maar nu had ik gisteravond in eens (en vandaag) bruin verlies... Temp blijft mooi hoog... Weet iemand wat ik hier nu van moet denken? Ik snap t ff niet meer zeg maar... Ben bang dat mn ongi nu al gaat komen om eerlijk te zijn :S... (gisteren was dag 9 DPO)
hoop een innestelingsbloeding. Bij Nathan en de vorige zwangerschap had ik allebei vanaf een dag of 4 voor Nod bruin/ roze verlies.
bruin/rood is nu zo goed als weg... heel af en toe nog een klein drupje meer niet.. Gyn gebeld ivm de behandeling met clomid... Mag nog niet starten want hij denkt dat t een mogelijke innesteling is, volgens hem deze week afwachten, als t niet door komt de ongi kan ik t weekend testen en dan zien we wel weer verder...
Ik duim voor je Flippo, je kaartje ziet er goed uit en jou kaartje is ook super mooi Supernurse, ik ben benieuwd
kleine update, ben vandaag ongi geworden. begin woensdag met een nieuwe kuur clomid. mn temp zal morgenochtend wel zakken denk ik zo, jammer maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen.