FF kruis staat voor positieve ovulatietesten

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Dicky88, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

als je cd 22 niet op discard heb staan zal fertility friend ook het kruis verplaatsten naar die dag. dus nu 14 dpo en heb je 9 dpo een test gedaan voor het laatst? als dat zo is misschien dan nu maar weer eens een testje doen?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    +1.

3. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Als ik dag 22 van discarded haal gaat hij weer terug naar de zondag cd18 met een stippelkruis waar ik ook begon. Ruim voor mijn positieve ovulatietesten dus.
    Ik wil graag mijn kaartje meer begrijpen en waarom FF dat zo verschuift.
    Hoop uiteraard dat het goed zit, maar wil wel van mijn tempratuurkaartjes wat leren.

Klopt, die dag is de enige zwangerschaps test. Kan pas zaterdag weer testen omdat mijn vriend erbij wil zijn.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

nah raar computer programma is het soms fertility friend, maar je mag echt voor 100% vanuit gaan dat het kruis op cd 22 hoort. succes zaterdag hopelijk blijft de temperatuur tot die tijd hoog ;)

5. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Ok dan begrijp ik dat in ieder geval inderdaad goed. Dat was al snel mijn vermoeden dat cd22 de goede was.

En dat ik zoveel dalen en pieken na de eisprong heb is ook gewoon?
    Heb een periode maanden getempratuurd, maar daar keek de huisarts naar. En ik begreep er niks van. Had toen ook nog geen eisprong gehad. Menstruatie bleef uit door ziekte.
    Nu ben ik er zelf bewuster mee bezig. Vind het enorm interessant maar dus nog erg nieuw.
    Maar mijn tempratuur moet dus zo blijven of hoger, zolang hij maar niet zakt want dat betekend menstrueren. Is daar vaak een bepaalde duur voor (1 dag ervoor, meerdere dagen) tot je echt gaat menstrueren of diezelfde dag vaak nog?

En qua berekening zit ik nu op 14dpo, zou dan eventueel vandaag mijn menstruatiedag zijn of pas morgen gezien na 14 dagen na eisprong dat toch gemiddeld is? Ben de tel kwijt.

Dan moet ik vooral met spanning afwachten.

6. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Tempratuur steeds omhoog.
    De reden mag duidelijk zijn!
    Binnen 1 minuut hihi
    16dpo

Bijgevoegde bestanden:

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Supermooi!!! Gefeliciteerd!!

8. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Hihi dankje!

Zo blij.
    Na mijn 4 jaar ziekte en stempel pcos doordat ik door cushing ziekte niet menstrueerde toen (dus weet die pcos niet zo zeker gezien hij al ff geregelder is) zo onwerkelijk. Mijn lichaam kan wel wat!
    En dat in de 2e ronde

9. manaolana

manaolana Niet meer actief

Gefeliciteerd! Dat is een mooie afsluiter van het jaar!

10. Dicky88

Dicky88 Bekend lid

20 nov 2014
    597
    46
    28
    Dankje mamaolana!

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

gefeliciteerd dit was te verwachten bij een hoge temperatuur op 16 dpo :p:D

12. Dicky88

Dicky88 Bekend lid