Wie hebben tijdens en voor hun zwangerschap ook allemaal van die rare apparte dromen. Zo droom ik erg vaak dat ik beval van een 3 ling. Dat er van allerlei erge dingen gebeuren in de familie. Maar ook zo loop ik een hele nacht in mijn droom lietjes te zingen. Wie wilt haar verhaal delen. Lijkt me erg leuk om te horen.
de laatste droom die ik heb gehad: iris is nu 3 maanden, en in mijn droom werd er in 1 keer een 2e geboren!!!! dus tijdens mijn zwangerschap was ik zwanger geraakt! het was een meisje van 12 pond en sape had haar cara? genoemd..... ik werd heel vreemd wakker!!! ik heb de droom toen ook direct opgeschreven, vadaar dat ik nog veel weet van die droom, want dit moest ik smiddags sape wel even vertellen!
Haha, leuk onderwerp. Tijdens mijn vorige zwangerschap droomde ik dat ik beviel van een blonde, 5-jarige jongen!! De haarkleur en het geslacht klopte wel, maar gelukkig kwam er wel gewoon een baby uit na 9 maanden
wat grappig Conny zoiets heb ik laatst ook gedroomd, ik beviel van een hele grote baby, het was een meisje, maar de bevalling verliep vreemd genoeg vrij soepel... ben benieuwd
Ik heb heel soms dat ik raar droom. De laatste die in me kan herinneren is dat ik uit de lucht viel en ik had ook echt het gevoel dat ik gevallen was. Schrok gelijk wakker maar lag gewoon in bed, echt heel bizar. Wel heb ik nu vaak dat ik over de baby droom, maar gelukkig geen rare dromen over de baby.
ik droomde tijdens de zwangerschap van me oudste dat ik er allemaal spinnen uit me borsten kropen bbbbbrrrrrrrrrrr lekker leguber he en dat ik me baby in een melk beker kon baden zo klein was hij tja wat hormonen al niet met je kunnen doen
ik ben niet eens zwanger maar droom wel vreemde dingen.. gewoon dat ik ineens beval end at we geen naam hebben, tja echt de gkste dingen! Niet te geloven wat een onzin! hihi
Vannacht ben ik wakker gemaakt door mijn vriend omdat ik hystirische lach te huilen en te schreeuwen. Ik had gedroom dat mijn vriend er met de buurvrouw van 70 jaar vandoor ging haha een verdriet dat ik had zat ik daar met mijn dikke buik te kijken hoe hij liefdevol bij de buurvrouw werd ontvangen.