pfffff ja daar ben ik weer te zeuren hoor.. maar ik ben zo ontzettend gefrustreerd... ik wil zo graag een kindje.. en iedereen om me heen raakt zwanger en ik niet.. ik ben net weer ongi geworden en we hebben zo ons best gedaan weer deze maand herkennen jullie dat? dat gevoel dat je de enige bent? en waarom moet mij dat overkomen? wat heb ik verkeerd gedaan? mijn ex, mijn beste vriendin, collegas.... iedereen kan het waarom ik dan niet.... en ja ik heb er al 1 maar dat is uit een vorige relatie geweest. en het ligt nu aan mijn huidige man helaas. soms denk ik weleens lag het maar aan mij.... en niet aan hem.... nu heb ik zo het gevoel dat ik het mis ga lopen door hem... terwijl mijn lichaam het wel kan... snap je? wie herkent dit? en hoe ga je daar mee om?
Hoi Dagmar, Ik herken dat heeeeel goed... Ik heb ook regelmatig echt die momenten... Ik ben alleenstaand en doe het via het ziekenhuis... nu al ruim 3 en half jaar... Inmiddels wel een mk en een bbz gehad (overigens is mijn moeder er op tegen en weigerde ze mijn vrienden en familie in te lichten dat ik in het ziekenhuis lag. Ze wilde zich niet voor mij schamen!). Ik heb dus geen partner waar ik het mee kan delen en niet mijn moeder en bij vrienden wil je ook niet altijd zitten... Dus ja ik voel dat ook wel eens ja... Ik probeer zelf overal het positieve weer in te vinden. De toekomst kan immers zoveel moois brengen. Tuurlijk is het weer balen dat het weer niet gelukt is en tuurlijk is het extra wrang om anderen om je heen te zien zwanger worden. (bij mij worden ze alweer zwanger van de 2e in de periode dat ik bezig ben...)... Maar weet je... door teveel om je heen te kijken en te veel naar dingen die niet lukken, zul je het mooie in het leven missen! Dus mijn advies: probeer het positieve te vinden, maar neem wel tijd voor je verwerking! (((((((((((((Dikke knuf)))))))))))))))
Hoi Dagmar, Ik herken het helemaal... Ik ben zelf, net als jij, ook 33. Mijn vriend en ik zijn bezig voor de 1e en doen ook heel erg ons best. En telkens wordt ik weer gewoon ongi..heel frustrerend. Ook wij gaan de mmm in, eerste afspraak op 27 februari. Wat dat betreft lopen we gelijk op. De hoop die ik uit het forum put is dat iedereen deze gevoelens van onzekerheid heeft en, dat er toch ook erg veel zwanger-banners zijn. Ik denk dat we echt gewoon geduld moeten hebben...al is het nog zo moeilijk.. Liefs!
Toch leuk... ik ben ook 33 Trouwens Dagmar... Ik heb ook al een kindje... Amber... en ze is 6 en half... Maar dat maakt de wens naar een tweede echt niet minder hoor!
oohw dat is indd wel erg spannend alle3 33... en lopen gelijk op indd, we houden elkaar maar op de hoogte denk ik dan he? enne... hmmm wishgirl... mijn dochtertje is ook 6.... ik vind t ook erg lastig dat het leeftijdsverschil straks steeds maar groter en groter wordt... ik ben als ik de verhalen zo hoor zo 2 jaar verder voordat ik een baby in de armen kan sluiten.. daar wordt ik erg depri van van die gedachte....
Laten we elkaar maar op de hoogte houden ja Lijkt me een goed plan! Waarom zou je 2 jaar moeten wachten dan? Ik heb er meer dan 3 jaar over gedaan tot nu toe, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij dat ook gaat doen.. Aan de ene kant vind ik het leeftijdsverschil wel leuk, want ze kan me natuurlijk ook al mooi helpen en ik kan de aandacht mooi verdelen... Maar ja.. de tijd loopt inderdaad wel door! Grappig dat jouw dochter ook 6 is... Hoe heet ze?
hallo lieve schatten ik begrijp jullie frustratie dan ben je zooo goed bezig volgens jezelf dan met klussen op tijd en vaak en alles en dan lukt t weer niet! ik heb nu zoiets als het deze maand niet is gelukt dan maar niet k kan dr verders niks aan doen dus.... maar als ik jou verhaal zo lees dagmar dan weet ik niet of ik wel de mmm in wil, ik bedoel de manier waarop jij schrijft ; dat het aan je man ligt... lijkt mij voor hem ook heel zwaar toch? ik zou dat helemaal niet willen weten, vind het een beetje sneu voor hem als je zegt dat je iets mis loopt door zijn schuld.. snap je wat ik bedoel? en inderdaad als je hier zo op het forum leest dan krijg ik altijd weer hoop dus laten we mekaar maar goed steunen toch... veel liefs wiesje
ja joh.. zo zwaar til ik er niet aan hoor.. hij kan er ook niks aan doen... maar ik wil wel de mmm in .. ik wil zo graag een kindje van hem.. zonder mmm gaat t niet lukken dus ik wil daar graag bij geholpen worden en hij ook ... hij gaat er gelukkig goed mee om... wij komen er samen wel hoor ps waarom zou jij de mmm niet in willen als je mij was? dat is toch een juiste manier om toch een kindje te krijgen....
Heel herkenbaar. Je wilt zo graag, iedereen om je heen heeft inmiddels een gezinnetje, terwijl je zelf elke keer weer die rode duivels ziet. Wij zijn nu 5,5 jaar bezig. Waarvan 1,5 geleden de mmm in gekomen. VErder als onderzoeken zijn we niet gekomen omdat ik spontaan zwanger raakte. Helaas ging dat 2 keer mis. We zouden IUI krijgen, maar werd zwanger. Nu krijgen we dus ook geen behandelingen meer. Het verlangen naar een kindje wordt groter en groter en het lijkt soms zo ver weg. Toevallig ben ik ook 33 jaar! Weet ook nu niet zo goed waar ik bij hoor. Kan dus zwanger raken. Heeft lang geduurd, maar het is gelukt. Echter zwanger blijven niet. Maar makkellijk zwanger worden we ook niet. We hebben wel hoop dat het ooit gaat lukken, maar wanneer? Als ik weer een trotse zwanger zie kan ik zomaar de tranen in mijn ogen krijgen. We waren zo dichtbij, maar toch werd het afgenomen. Ik vond het makkelijker te accepteren dat we kinderloos waren toen ik nog nooit zwanger was geweest. Toen kon ik het allemaal redelijk goed hebben. Maar na de zwangerschappen is dat nuchtere helemaal weggegaan en is het verlangen alleen maar groter geworden. Laten we voor elkaar dus maar goed duimen en hopen dat we ooit een gezinnetje krijgen. Wij krijgen zeker weten de liefste kindjes, want dat kost veel tijd!
Ook voor mij is dit heeeeel herkenbaar. Ik voel de ongi al net aankomen en kan nu wel janken maar zit op mijn werk en zal wel door moeten gaan. Ik had zo graag voor mijn 30e moeder willen worden maar moet me er aan gaan overgeven dat dit niet gaat lukken. (word op25 okt. 30) Ook bij ons ligt het waarschijnlijk aan mijn man. In januari gaan we dit laten onderzoeken. Had zo graag met oude jaar getrakteerd op beschuit met muisjes maar helaas
hoihoi lieve meiden dagmar: ow ik zei niet dat ik het niet zou doen als ik jou was hoor echt niet .. vind het juist goed hoor dat je het doet.. ik zei eigenlijk dat ik het niet zo snel ga doen, omdat ik dus niet zou willen weten aan wie het ligt, snap je ? en mijn man denkt er ook zo over. maar als er volgend jaar zomer nog niks is dan zijn we inmiddels dik 2 jaar aan t klooien dan gaan we misschien toch maar eens naar de ha... nee ieders zn eigen keus hoor bedoelde echt niet dat ik het niet zou doen als ik jou was.. ik ben ook 32 al en ik herken dat gevoel dat hartewens beschrijft ook zo goed dat je dan tranen in je ogen kan krijgen als je een zwangere dame ziet. maar goed we blijven positief ja toch? ? ? ? ? ? liefs wiesje
oooohw ok... gelukkig maar.. ja ik ben juist iemand en ik wil liever zoiets snel weten dan kunnen we aan de slag zeg maar he hahahhaa... pffff tja, t biologische klokje tikt ook he. maar dat geld voor iedereen wel denk ik.... ik hoop echt dat we met zijn allen hier maar heeeeel snel een eigen kindje in de armen kunnen sluiten...
oooohw ok... gelukkig maar.. ja ik ben juist iemand en ik wil liever zoiets snel weten dan kunnen we aan de slag zeg maar he hahahhaa... pffff tja, t biologische klokje tikt ook he. maar dat geld voor iedereen wel denk ik.... ik hoop echt dat we met zijn allen hier maar heeeeel snel een eigen kindje in de armen kunnen sluiten...
ja idd zo kan je het ook weer bekijken hihi.. maar ja, je hoort ook zo vaak dat oudere kinderen hun jongere broertje of zusje maar lastig vinden.... haar naam zeg ik liever niet.. ik sta anoniem op deze site. er zijn teveel mensen die me dan kunnen herkennen in mijn priveleven.. snap je? maarrreeee ik ben nog steeds niet ongi... t zet niet echt door.. mijn banner klopt dus niet echt.. zal ik maar ff weghalen dan... wat betreft het wachten.. de meesten wachten toch minimaal eer ze zwanger zijn.. 9 maanden zwanger is bijna 2 jaar ja ach.. we zien t wel...