wij hebben bij ons thuis een extra kamer het is er een zonder ramen wel een koepel. ik wil er wat mee doen want het word nu gewoon gebruikt als rommelhok. maar ik kom niet echt op iets iemand ideeën? groetjes Talia
Owh lijkt me geweldig zo'n koepel, kan je 's avonds mooi naar de sterren kijken! Wellicht kun je er een lounge/relax kamer van maken? Met een lekkere stoel, kussens en hoop boeken erbij?
Computer kamer, speelkamer, maar ik zou er bijv. een relax kamer van maken...je kunt ook, als je een lezer bent en veel boeken hebt, daar je boeken kasten neerzetten..en lekkere relaxte stoel etc. en daar rustig lezen.. Of gewoon een logeerkamer voor als je vaak visite hebt? Waar ga je je rommel laten als je daar wat van gaat maken? Je kunt ook een gedeelte gebruiken voor je rommel maar daar een mooie opberg ruimte voor kopen..bijv. een kast..maar je kunt het ook netjes opstapelen en daar een mooi kleed over gooien zodat het er toch nog netjes uit ziet..
Een licht schilderij ophangen aan de muur (dus een schilderij met licht) en wat denk je van de wanden, gewoon van die voile gekleurde gordijnen ophangen. En vooral veel lichtpuntjes in de kamer maken, dan maak je het wat lichter om er iets mee te kunnen. En dan idd een relax kamertje van maken.
een relax lees ruimte had ik ook in gedachte. de rommel wilde ik eens goed gaan sorteren en wat er over blijft kan gewoon de kelder in. eers wilde ik de kamer in 2 delen en de rommel aan een kant zetten maar dat lijkt me nog zo rommelig overkomen. voor logeer kamer kan hij niet goed dienen omdat er geen verwarming is en het is er toch vrij koud in de winter was anders wel super handig geweest. groetjes Talia
@Diddl tegen dat Elyesa oud genoeg is om zelfstandig te gaan spelen uit mijn toezicht dan hebben we ons ueigen huisje waar hij zijn speelkamer zal hebben. groetjes Talia
Een duizend en een nacht sprookjes relax kamer, met mooie kleurige kussens op de vloer en daarom heen een kleurige klamboe die open staat, lantaarnverlichting (zo'n grote zilveren met gekleurde glaasjes erin), veel gekleurde kaarzen, etc etc.....Een heerlijke kamer om gezellig met vrienden te kletsen, een boek te lezen, een boek voorlezen aan je kleintje, romantisch koffie drinken met je man etc etc....
Oeh, wat gaaf! Ik zou er een bank of bed in slepen, 1 muur helemaal strak wit laten stucken, een beamer ophangen: gezellig saampjes film kijken!. Desnoods nog n sfeerhaard aan een andere muur en dan ben ik daar nooit meer weg te krijgen .