Leuke eet tentjes Utrecht

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Vanavond hebben we een housewarming in Utrecht, nu willen we vooraf even een hapje eten in Utrecht iemand tips?
    En tot hoe laat zijn de meeste winkels op vrijdag open?

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

De markt in Utrecht is erg leuk (maar kun je niet reserveren en wel erg druk maar als je rond 18 binnen loopt is er vaak wel ruimte) in dezelfde straat: van Buuren, Vis & Meer of Raak! Ook Firma Pickles daar is leuk. (Dit zit allemaal in de Drieharingenstraat bij Vredenburg)

Op het Neude heb je ook nog een aantal leuke tentjes maar dat is vooral voor een snelle kleine hap.

En ook aan de oude gracht zit het één en ander (tapas, pizzeria, steakhouse)

Volgens mij zijn de winkels op vrijdag altijd gewoon tot 18.00 uur open... (voor zover ik weet is donderdag de koopavond hier. Daarnaast is het goede vrijdag dus anders maximaal tot 19.00 uur..)

Veel plezier & eet smakelijk!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Prontopronto als je van Italiaans houdt, erg lekker.
    Koopavond is inderdaad donderdagavond in Utrecht.

4. boompje

boompje Actief lid

14 feb 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    badhu aan willem van noortplein, zit aan de rand van het centrum dus buiten de binnenstad maar erg lekker. :)

5. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    LEEN ook erg leuk (ook net buiten centrum, zelfde eigenaar als badhu), of buurten (kombuurten punt nl). De rechtbank is ook errug leuk!

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.611
    113
    Waar moet je ergens zijn in Utrecht? Buiten het centrum zijn nl ook wel leuke dingetjes te vinden.

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    lees mee ik moet volgende weekend naar destadsschouwburg. waar in de buurt is dat/ leuke eettentjes

8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.611
    113
    Voor de schouwburg kan ik je pizzeria Santa Lucia in de Nobelstraat aanraden. Erg leuk met echte Italianen en ook handig: je kunt binnen een uur klaar zijn.

Deel Deze Pagina