Iedere dag let ik goed op mijn lichaam om ook maar iets van een symptoom op te vangen....maar is dat eigenlijk wel realistisch als ik pas over bijna 2 weken mijn NOD ongeveer heb? Liefs
dat hangt er van af hoe snel je lichaam op hormoonschommelingen reageert. Ik heb mijn nod ook nog niet, maar al wel een stapel symptomen.
Ik ben de vorige ronde zwanger geraakt, t is helaas een vmk geworden... Maar, de eerste echte klachten had ik al 6 dagen voor NOD. ik was misselijk, flinke hoofdpijn, duizelig, steekjes naar de lies en totaal niet t gevoel om ongi te worden! X Miracles
@ miracles mag ik vragen wat een vmk is? (mk is miskraam geloof ik maar die v?) bedankt alvast groetjes
Ik had voor NOD wel wat klachten, maar ik was er ook erg mee bezig, dus hechtte er niet al teveel waarde aan. Vaak zijn de klachten voor NOD toch nog best vaag en kunnen ook ergens anders door veroorzaakt worden (er heerst vanalles op t moment). Maar toen ik zwanger was, was ik voor NOD een paar keer even heel moe zonder reden (vage klacht dus). Mijn vriend vond dat ik er anders uitzag en was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Ik had 3 maanden ervoor een v(roege)mk (5 weken) gehad en toen zag ik er kennelijk tzelfde uit. Ik vond dat onzin en wilde het absoluut niet geloven. Maar hij vond mijn ogen meer stralen en zachtere lijnen in mijn gezicht ofzoiets. Achteraf gezien was ik ook al misselijk voor NOD (mijn NOD bleek uit de echo's een week later te zijn geweest dan ik dacht). Nou dat wil je dus echt niet, want dat betekent dat je waarschijnlijk nog veel misselijker gaat worden als t HCG echt gaat stijgen. En natuurlijk pijnlijke, opgezette b(.)(.)bs, maar dat heb ik altijd voor NOD.
ik had al 2 dagen na eisprong klachten en dit was voor mij toen ook gelijk duidelijk zwanger. Ze waren onverklaarbaar en hebben na het testen en na mijn nod nog doorgezet. Dus echt zwangerschapsklachten. Heb ook 7 dagen voor nod getest. Maar het verschilt enorm per persoon. Sommigen voelen ook van alles en worden alsnog ongesteld, sommige voelen niets en zijn alsnog zwanger. Iederen vrouw is anders en iedere zwangerschap ook.