Ben bang dat ut weer mis is! Sinds vanmorgen weer dat stomme lichte bloedverlies! Verder voel ik niks! Geen ongi-krampjes of niks.Maar ik ben bang dat de wel weer in aantocht zijn! BALEN! Wanneer krijg ik eindelijk 2 streepjes? Nu word het dus waarschijnlijk toch ICSI. Me NOD is 27 december, maar ben bang dat ik dat niet haal! Hoopte zo op een mooi kerstcadeau! Groetjes Marjo
Wat vervelend.. laten we hopen dat het innestelen is voor je. 2 streepje krijg je op je nod of paar dagen er na. Maar weet niet of dat met jou behandeling al eerder te zien is. Nou ik duim voor je! Liefs Simone
Zou het toch nog steeds POSITIEF kunnen zijn dan ondanks het lichte bloedverlies? Dus dat is niet per definitie het einde? Hoop het echt, maar ben bang van niet! Snik snik.... Groetjes en SUCCES! Marjo
hey marjo, hier hetzelfde ook het lichte bloedverlies maar nu geen krampjes meer! Voor mij dus ook einde verhaal. Hoopte eerst ook dat het misschien niet zo zou zijn maar aangezien het helderrood is lijkt het mij toch echt ongi! Succes meid en ik hoop dat de icsi voor jou de uitkomst biedt!
Hi meis, ik had bloedverlies een week na terugplaatsing, dat was 6 dagen voor mijn positieve zwangerschapstest. Alle opties blijven open tot het eind. Probeer wat afleiding te zoeken. Liefs,
Dat geeft de burger weer moed Dushi! Maar ik heb nu dus nog IUI gehad en ben dus 13 december geinsemineerd! Is dat anders? Geen idee! Hoop toch zo dat het niks te betekenen heeft en dat de wegblijven! Groetjes Marjo
Was het bloedverlies heftig? Of alleen met afvegen? Was het elke keer of af en toe?Hoe was je temp? Had je ook krampen? Ik voel helemaal niks! Groetjes Marjo
Hi Marjo, ik heb geen idee... als ze bij jou net zo'n dun rietje hebben gebruikt bij het inbrengen als bij mij dan mag dat toch niet uitmaken... alhoewel, bij jou moesten ze het 'zelf uitzoeken' he... LOL Bij mij was het inderdaad 'kant en klaar' Misschien is de innesteling dan drie dagen later dan bij mij.... Ach.. het is allemaal zo wonderbaarlijk en niets is standaard! Maak er fijne dagen van! Liefs, Danielle
Ik bleek achteraf een gesprongen adertje te hebben gehad (na het niezen, hoe bizar wil je het hebben.) Toen verloor ik drie dagen daarna oud bloed en ik was er heilig van overtuigd dat mijn ongesteldheid eraan kwam. Alles leek erop. Had toen geen menstruatiekrampen... wel rommelende darmen, ik zat me natuurlijk druk te maken! Liefs, Danielle
Lieve Marjo me duimen draaien voor je, ik hoop echt dat alles goed is, en dat je lekker zwanger ben. Probeer een beetje te genieten van de feestdagen, misschien heb je wel al een kleintje in je buik. Ik hoop dat je onzekerheid snel weg is. Liefs Jolie
Helaas niet meid! De duivels kwamen in alle hevigheid opzetten! BALEN! Ze hebben me feestdagen goed verpest! Nu op naar IVF/ICSI! Bibber.... Groetjes en jij SUCCES! Marjo
Sorry voor je Marjo *knuff* Ik had precies hetzelfde. Als het nog ff lukt voor de ICSI dan zou dat mooi zijn. Ik had er ook geen zin in.... Achteraf zul je (waarschijnlijk) ook ervaren dat er een last van je af kan vallen. Klinkt misschien raar, maar het feit dat ze de natuur een handje gaan helpen vond ik bemoedigend. Kijk er alsjeblieft niet enorm tegenop. Alleen niet tever vooruitkijken. Elk postitief stapje is er 1. Misschien een tip: Je kunt last krijgen van opstoppingen... mocht je hier snel last van hebben, probeer dan de vezelzakjes van Metamucil (met sinasappelsmaak). Hebben bij mij erg geholpen.
Bedankt meid! 4 januari een afspraak over wanneer beginnen met spuiten! Moet bekenen dat ik DOODBANG ben, maar ik wil dat kleintje zo DOLGRAAG! Alleen balen dat de arts zo negatief praat over me kansen van slagen! Maar jij Dushi geeft me wer moet! Jij laat zien dat het ook nog kan lukken als je ietsje ouder bent! BEDANKT! SUCCES! Een Gelukkig 2007! Groetjes Marjo
Dat vind ik echt kl*te voor jullie Marjo, ik had echt gehoopt dat je dit jaar nog zwanger zou zijn. Ik hoop dat je snel in 2007 zwanger mag zijn. Liefs Jolie
Hey marjo, Balen dat het weer niet gelukt is maar net zoals de anderen zeggen misschien biedt icsi je die mogelijkheid! Daar gaan we gewoon vanuit! HIer precies hetzelfde is ook zaterdag losgebarsten we liepen dus weer gelijk Succes 4 januari en laat je niet op je kop zitten door die arts! Liefs Nannie
Bedankt meiden! We gaan weer "gezellig" gelijk op met ze viertjes! De 4 musketiers haha.... Meiden jullie ook een VRUCHTBAAR 2007! Dat we snel SAMEN POSITIEF mogen testen! Heb de zenuwen voor 4 januari! Groetjes Marjo