ff me frustratie kwijt

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Kleine, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    AAAHHHHH Ik heb zooooo'n last van het ontpillennnn

kheb zo'n krampeeee ik zweet zo erg en dan weer niet en kben moeeee en zo vaak naar de wc!

pfffffffffff hadden jullie ook zo'n last?

ojah ff iets nieuws :p we hebben besloten 1 januari volgend jaar helemaal te stoppen met de pil en dan voor een klein hummeltje gaan!

:D das wel weer een opkicker maar voel me op dit moment zo erg beroerdddd

2. wat vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg. ik heb er helemaal geen last van gehad, ben ook gewoon weer op tijd ongesteld geworden. maar het lijkt me heel lastig! sterkte dan maar ;)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nu last van ontpillen en volgend jaar stoppen?
    Ik volg hem ff niet ;)

4. Female

Female Niet meer actief

Dito :(

5. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik volg ook niet.. ;)

Maar ik heb ook bijzonder veel last gehad van ontpillen, in ieder geval voelt het wel (mentaal) fantastisch om van de hormonenwinkel af te zijn :d. Bovendien is het een goede voorbereiding voor een zwangerschap, waar je ev. nog met véél meer kwaaltjes geconfronteerd zult worden ;)

6. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    ik zal het even uitleggen

ik was aan de prikpil een hele lange tijd maar omdat ik toch kinderen wil hebben stop ik daarmee, maar ik wil nog niet dit jaar zwanger worden omdat ik nog niet alles op orde heb ( volgend jaar waarschijnlijk wel ) in die tussen tijd stap ik toch even voor de zekerheid over op de gewone pil.
    ookal zijn er verhalen dat je pas na een lange tijd weer vruchtbaar bent, slik ik toch even de pil je weet het maar nooit en elk lichaam die is verschillend.

nu een beetje duidelijk?

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ah ja, juist... je bent aan het 'ontprikpillen' ;)

Nou succes ermee, ontpillen is een gekend fenomeen en ik vrees dat er niet meer opzit dan afwachten tot de hormonen uit je lichaam zijn! ;)

Deel Deze Pagina