zal ik halverwege stoppen met de pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Jacky O, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky O

Jacky O Nieuw lid

18 jan 2008
    1
    0
    0
    Ik ben 2 weken geleden gewoon normaal ongesteld geweest en ben sinds vorige week donderdag weer begonnen met de pil. 2 dagen voordat ik weer begon met de pil had ik lichte buikpijn (dit heb ik nooit als ik ongesteld ben) vooral druk op mijn maag en onder in mijn buik en rond de navel een beetje vage buikpijn, je voelt hem wel maar echt heel pijn doet het niet.
    De dag (donderdag) dat ik begon met de pil moest ik direct na het avondeten spugen, daarna was alles over, alleen die vage buikpijn bleef, en nog steeds ik ben nu ruim een week verder en heb nog steeds die vage buikpijn, af en toe ook misselijk en draaierig maar heb niet hoeve spugen. Ook heb ik af en toe het gevoel dat ik mijn buik helemaal uit moet zetten, omdat er zo'n druk op zit zeg maar. Ook heb ik heel de tijd het gevoel dat ik moet plassen (een rare druk gevoel in mijn vagina), ik heb vandaag, een week nadat ik met de pil begonnen ben een test gedaan maar deze is negatief.
    Zou ik nu het beste met de pil kunnen stoppen of doorgaan? Ik heb zo'n raar gevoel en ik weet niet of doorslikken gevaarlijk kan zijn stel dat ik wel zwanger ben.
    Graag hoor ik van jullie.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou de HA ff bellen als ik jou was ;)

Deel Deze Pagina