Zojuist heb ik het uitgerekend en ik had vrijdag ongi moeten worden maar nog niets vernomen. Nu is het dag 30 en nog steeds niet ongi. Maar ja dat zegt niets want het kan ook nog heel lang duren nu ik gestopt ben met de pil. Donderdag kan ik testen maar het is wel moeilijk om het niet eerder te doen want ik ben wel erg nieuwschierig hoor. Maar ik wacht wel. Ik verwacht niet dat het de eerste keer al raak is maar stiekem hoop ik het toch wel. Omdat het mijn eerste keer is dat ik probeer zwanger te worden denk je bij iedere pijntje en als ik moe ben dat het mischien toch raak is. Als je al een kind hebt of meerdere kinderen dan weet je van de vorige keer wel wat het is denk ik. Ik zie het wel en zo niet dan ga ik gezellig de tweede ronde in samen met mijn vriend die helemaal met mij mee leeft want dames laten we eerlijk zijn ook hij moet er wat voor doen toch Iedereen veel sterkte met zwanger worden. Dikke knuf van Teddy.
Oooh Teddy wat spannend... Ik kan donderdag ook gaan testen en ik ga ook voor een eerste frummeltje! Ik weet ook nog niet precies wat mijn cylcus gaat doen dus dat maakt me nog meer onzeker. Ik hoop voor jou van harte dat het raak is, maar inderdaad, we moeten wel realistisch blijven dat de kans klein is. Gaan we donderdag samen testen?? Dikke knuffel Manuela
Ja we gaan gezellig samen testen donderdag. Ik heb nu 2 weken vakantie dus dat is wel leuk als ik in mijn vakantie een positieve uitslag krijg. Ik blijf gewoon thuis in mijn vakantie dus ik hou je en alle andere meiden op de hoogte van hoe het gaat. En jij ook veel sterkte meid en laten we hopen dat we elkaar kunnen feliciteren en blij kunnen zijn voor elkaar. Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is. Doei Teddy.
Veel succes meiden!! Ik zit ook in de eerste ronde en voel precies hetzelfde! Ik hoop voor jullie dat het gauw raak zal zijn!! Veel liefs! :sunny:
Alice jij ook veel sucses en hopelijk ook voor jou goed nieuws straks bij de test. Leuk he zo met z'n allen testen echt een test clubje Teddy
Hey Alice, ga je donderdag ook testen? Hopelijk kunnen we elkaar dan allemaal feliciteren!! Teddy, wat apart, we hebben wel veel overeenkomsten! Ik heb nu ook vakantie en wij gaan ook niet weg, maar vanaf morgen klussen in ons nieuwe huis. Hebben jullie trouwens ook allerlei symptomen? Liefs Manuela
Ik wil iedereen even veel sterkte wensen. Ik zit in mijn 3e cyclus en zou vandaag ongesteld moeten worden, volgens de berekening. Ik heb echt geen idee of ongi eraan komt of niet. Had een paar dagen terug echt ongesteldheidsklachten, maar op dit moment weer niet. Ik heb vanmorgen getest maar was negatief. Het is dus even afwachten of ik ongesteld wordt of niet. Het kan ook zijn dat stress de menstruatie uitstelt bij mij. Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht en hebben 13 oktober de sleuteloverdracht. We gaan vanaf dan ook samenwonen. Spannende tijd en wellicht dat ik daarom iets later ben deze maand. Maar goed, ik hou mijn vingers gekruisd. Hopenlijk is het raak. En dat hoop ik ook voor jullie. Groetjes, Marianne
Manuela we hebben inderdaat veel overeenkomsten want wij zijn ook net vehuisd naar ons nieuwe huis en zitten er nu een paar maandjes. Leuk dat je ook vakantie hebt. Ik ben de laatste dagen wat duizelig en loop niet zo stabiel. Raar gevoel in mijn buik,wat weeig. Soms een beetje misselijk maar niet dat ik moet overgeven. Laatst met klussen had ik wat pijn,steken maar dat ging snel weer over. Soms veel plassen. Moe ben ik ook soms en moet ik even gaan zitten of op bed gaan liggen als ik thuis ben. Ik heb ook last van witte afscheiding en denk dan als mijn onderbroek nat is dat ik ongi ben maar op het toilet niets te zien. Doei Teddy die vandaag een luie dag heeft ingelast. En veel plezier met klussen in je nieuwe huis Manuela.
Avalon heel veel sterkte en hopelijk is het raak. Leuk de sleutel overdracht dat hadden wij ook een paar maanden geleden,lekker genieten van je nieuwe huisje met straks hopelijk een mooi gezond kindje. Doei Teddy
Heel veel succes meiden! Zal voor jullie duimen. Ik zit zelf ook in de 1e ronde maar moet nog zo lang wachten, ik weet ook niet zeker wanneer de ongi komt. Heb wel een paar kwaaltjes maar die kunnen ook van het ontpillen komen. We zien wel. Maar hoop voor jullie ( en voor mezelf) dat het de 1e keer meteen raak is. Dikke knufffel! Essiee
Meiden ik wens julie alemaal sucses en hopelijk kunnen we elkaar feliciteren en online een feestje maken Zonet na het eten en ook tijdens het eten werd ik wat misselijk en duizelig. Pijn in mijn buik maar op het toilet was er niets behalve een plas Nou het is af wachten en o wat is dat lastig,kan ik niet gewoon gaan slapen en donderdag weer wakker worden als ik moet testen. Weten julie mischien wat een goede test is of kan ik er gewoon een bij het kruidvat kopen waar ik zo af en toe heen ga. Nou meiden hopelijk blijven de weg en op naar donderdag. Doei dikke knuf van Teddy.
jeetje wat spannend zeg, voor mij is het ook de eerste ronde en ik weet zeker dat ik donderdag mijn eisprong gehad heb. de twee dagen erna had ik constant een raar tintelend gevoel in mijn bovenbenen/liezen, maar dat is nu bijna weg. : (heb ik nog nooit eerder gehad. dus wieweet) ik moet dus nog effe geduld hebben voordat ik kan testen en zoals jullie zeggen zou het wel heel snel zijn, maar niets is onmogelijk. ik zal in ieder geval voor jullie (en mezelf) duimen. groetjes, Inge
Wat een hoop lieve meiden hier toch op het forum, iedereen duimt en leeft met elkaar mee.. Zo ontzettend fijn is dat! hihi dat wilde ik even kwijt. Teddy, ik heb de testen via hier besteld (Midstream) Ik had ze na 2 dagen ofzo in huis en ze schijnen er accuraat te zijn (je kunt al 4 dagen voor je nod ermee testen) Helaas kunnen we niet gaan slapen tot donderdag... maar in de tussentijd kunnen we elkaar wel tot steun zijn en dat is ook een hoop waard! Ik ga zo wel lekker naar bed want vanaf morgen wordt het erg druk (morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!! ) Dikke knuf Manuela
Hier ook eentje die in de eerste ronde zit en deze week gaat testen (als mijn ongi in ieder geval niet komt). Ik ben vorige maand gestopt met de pil, dus ik heb geen flauw idee hoe het met mijn cyclus gesteld is. Ik heb afgelopen week al twee testen (dubbelpak) gekocht van het Etos huismerk. Spannend! Ik herken het gevoel dat je bij elk kwaaltje jezelf afvraagt of dat de eerste symptomen zijn van een zwangerschap. Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes! Groetjes van Schaapje
Schaapje veel sucses meid en maar hopen dat het raak is he. Ik koop mijn test gewoon maar bij het kruidvat denk ik dat is ook wel goed. Eerst maar even wachten hoe het loopt alemaal en dan koop ik het woensdag denk ik. Ben erg moe dus ga zo maar slapen. Er zijn veel lieve mensen op het forum dat maakt het ook zo leuk vnd ik. Doei teddy en slaap lekker voor straks
@ Teddy Ik wil je toch even waarschuwen voor de kruidvat testen. Sommige meiden zweren erbij maar heb ook verhalen gehoord dat de testen van het kruidvat soms positief testen terwijl ze later helemaal niet zwanger bleken te zijn Op zich vind ik dat natuurlijk best vreemd aangezien een zw-test reageert op het zwangerschapshormoon HCG. Dus als je niet zwanger bent en dus ook geen HCG in je urine kan hebben, kan een zw-test ook niet positief testen Dus hoe dat dan kan met die testen van het kruidvat...? Mij een raadsel Maar ik wilde het toch maar even melden. Een gewaarschuwd mens telt voor 2 niewaar. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop op veel positiviteit Liefs, Gerrina
Bedankt en jij natuurlijk ook succes! Ik probeer rationeel te denken en er vanuit te gaan dat het niets wordt. Dan kan het immers ook niet tegenvallen. *Zucht* en toch kan ik het helpen dat ik het hele plaatje (... mooi rond buikje... ik als mama...) al voor me zie. Eigenlijk heb ik pas sinds gisteren echte zenuwachtige kriebels in mijn buik. Misschien komt dat ook omdat ik nu op dit forum rondhang en me er meer mee bezig houd. Ik voel helaas nu een beetje buikpijn opkomen. Even afwachten of het vandaag toch doorkomt. Zo niet, ga ik morgen testen (sorry, ik kan echt niet wachten tot donderdag ). Goh, dat wist ik niet. Ik heb eigenlijk gewoon de goedkoopste gepakt.
@Teddy: de symptomen klinken hoopvol . Ik duim voor jullie allemaal. Ik kan donderdag niet op het forum kijken, want ik ga woensdag voor 3 dagen naar Ameland. Als ik terugkom dan kijk ik gelijk