Pregnyl vs tempen

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by kweb, Dec 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey Ladies,

Even een vraagje.

Met tempen ben ik al aardig wat maandjes bekend, maar deze ronde zijn wij begonnen met IUI en ik heb hiervoor hormonen moeten spuiten, waaronder Pregnyl om de eisprong op te wekken.

Nu weet ik (en lees overal) dat bij het gebruik van Pregnyl tempen niet meer betrouwbaar is. Ik heb gisterochtend een test gedaan om te checken of ik nog Pregnyl in mijn lichaam heb. De test was negatief, dus Pregnyl is weg. Om positief te testen op zwangerschap was nog te vroeg, gister zat ik op 9dpo.

Wat ik nu graag wil weten is of ik nu weer kan vertrouwen op mijn temp nu de Pregnyl uit mijn lichaam is. Qua temp kom het deze cyclus wel hetzelfde over als mijn voorgaande cycli. Gevoelsmatig heeft mijn temp dan ook niet "geleden" onder de Pregnyl.

Ook heb ik nog steeds last van zwangerschapskwaaltjes zoals gevoelige (.)(.) (met bultjes erop) en krampjes en steekjes in mijn buik. Uiteraard kan dit ook door de Pregnyl, maar nu deze uit mijn lichaam is, zou je toch zeggen dat het daardoor niet meer komt.
    Soms sta ik ook te snel op en voel ik een wat scherpere steek in mij liesstreek.

Zondag mag ik officieel testen, dus ik zal nog even geduld moeten hebben, maar ervaringen delen mag altijd toch ;)

Liefs Kweb

P.s. dit is mijn linkje.
    239aa8 Ovulation Charts

2. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

Sep 16, 2008
    447
    0
    0
    Pregnyl had bij mij ook geen invloed, progesteron bolletjes wel.

Dus blijf gewoon van je temp uit gaan ;)
    Succes

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Dreamer,

Bedankt voor je reactie.
    Jullie zijn al lang bezig zie ik.

Zit je ook in een behandeling nu of proberen jullie het op eigen kracht (evt met hormonen).

Vind het allemaal reuze spannend.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb geen verstand van pregnyl, maar wil je even laten weten dat ik hééééééél hard voor je duim dat je zwanger bent!! Ik hou je in de gaten ;)

Share This Page