Kijken jullie even mee? Kan ik deze nu als positief beschouwen? En hoe gaat dat nu.. de fase na de eisprong duurt toch vaak maximaal 14 dagen.. deze test was op cd19 dus.. 19 + 14 (max) is 33 dagen. Dus kan er vanuit gaan dat mijn cyclus 33 dagen duurt dit keer? en dan kan ik dus vanaf vandaag er 14 dagen bij op tellen zodat ik mijn NOD heb toch?
is de eerste test die je positief ziet dan al je eisprong? want het kan natuurlijk ook zijn dat ik morgen weer een positieve ovutest in handen heb toch?
indd die is positief! maar zou me niet vastpinnen op die 14 dagen. je ei springt binnen de 24 tot 36u. dus als je vanaf vandaag telt zou het ook 16dagen kunnen zijn succes!
het kan zijn dat je morgen idd weer een positieve test hebt maar er is er altijd 1 die er 'bovenuit' springt. Die moet je eigenlijk gebruiken voor je '24 tot 36 uur daarna springt je eitje' berekening. De volgende fase duurt dan ongeveer 14 dagen maar bij sommige langer en sommige vrouwen korter.
zo'n digitale ovutest van clearblue (die met die smiley) klopt het dat die alleen op de dag van ovulatie een smiley geeft? of geeft die ook meerdere dagen een smiley
zou toch geweldig mooi zijn dan positief te testen he mijn eisprong valt op Kerstavond hihi, wij gaan een Kerstkindje maken (hoop ik)