Ik heb Nthan gestemd, maar dacht meteen aan het engels, enne ik ben geen docente engels. Achteraf gezien zou ik joris leuker vinden dan Naatan (qua uitspraak)
Denk dat geen één naam pestvrij is, als kinderen echt willen verzinnen ze er toch wel wat op! Heb op Nathan gestemd! (zou 'm gewoon op z'n Nederlands uitspreken trouwens)
Haha ja das waar, maar we hadden best hard nagedacht hihi waarschijnlijk zijn we alleen niet zo vindingrijk als kinderen Bedankt voor het stemmen en de NL versie
Ik kies ook voor Nathan.. En toen ik het las sprak ik het uit als naatan. En Joris clitoris.. Hoe kom je erop!
nou dat mag hoor, hihihi gelukkig maar anders had iedereen straks dezelfde naam. Toch bedankt voor het stemmen... We zijn er hier nog lang niet uit...hahaha hopelijk krijgen we een ingeving als het wel een jongetje is en als ie geboren is...hihi we hebben vele namen die we wel leuk vinden dus er zal altijd 1 zijn waarbij we dan denken: Ja dat is hem! (hoop ik )
Ik ging dus ook voor Nathan op z'n engels. Nu ik zie dat dat op z'n nederlands is ga ik toch maar voor Joris...
Nathan ook hier maar inderdaad ook op zijn engels. ik ben engels dus ga automatisch zo denken maar vind het persoonlijk ook veel leuker klinken
Oei haha Joris is dik aan het inlopen op Nathan..haha ben benieuwd hoor. We zijn er nog steeds niet uit Hebben gelukkig meerdere opties en we hopen dat als ons ukkie er is en het is een jongetje dan we hem dan zien en denken: Ja dat is een ....... Hahah t zal wel goed komen. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie reacties...maareh meer reacties en stemmen zijn welkom hoor
Absoluut Nathan, veel stoerder en niet zoveel voorkomend, vergeleken met Joris. Vind Joris zo gewoontjes.