ja maar ja wij willen hem wel in t Nederlands houden maar wel zo geschreven met een h..zoals hier staat dus Nathan en niet Natan Waah de tijd gaat zooo snel en we zijn er nog steeds niet uit. Gelukkig hebben we meerdere namen dus kunnen we wel beslissen als we ons ukkie zien
Ik vind Joris veel mooier, weliswaar Hollands maar volgens mij worden er tegenwoordig nog maar weinig Jorissen geboren.
LOL ja das ook een optie hahaha, als we dr echt niet uitkomen doen we dat gewoon..maareh als ons ukkie dan vraagt waarom ie zo heet noem ik wel jou naam hoor!
Vind ik prima hoor! Overigens mogen jullie wel opschieten met beslissen hoor... Was blij dat mijn man het toch al wel snel (halve zwangerschap) met mijn namen 8) eens was, want hier kwam uk geheel onverwachts al in week 34 (die ben jij al wel voorbij, maar toch, je kan nooit weten wanneer uk het tijd vindt hè)...
Hihi das waar..maar we hebben een lijstje met een top zoveel..haha... dus als ons ukkie er is..en we zien hem/haar dan kunnen we dan de defintieve keuze maken Dus keuze hebben we wel..meisjesnaam zijn we uit en jongens ook..bijna wel.... hihi mn man gaat winnen denk ik qua naam
Bedenk dan alleen wel, dat jij wellicht niet echt bij zinnen bent, vlak na de bevalling (als ze vragen hoe het kind heet). Ik wist de naam dus allàng zeker, maar moest toch goed nadenken op het moment zelf en was zelfs bang tòch een verkeerde naam te zeggen... Ken ook 2 verhalen van papa's (o.a. m'n eigen schoonvader ) die naar de burgelijke stand gingen om de baby in te laten schrijven en daar opeens bedachten dat ze de uitgekozen naam toch niet zo mooi vonden en toen, zo spontaan, maar een heel andere naam hebben opgegeven...
Hihi ja wat dat helder zijn betreft is een goeie...mmm k hoop maar dan mn man dan nog bij zn positieven is en ff overleg zal plegen welke naam dan haha . Enneh ik heb hem al gewaarschuwd dat ie niet zomaar een andere naam moet kiezen hihi dan zwaait er wat
we waren er uit en nu begint mn man weeeeeer te twijfelen hahaha. Hoe hak je nu in hemelsnaam de knoop door..hihihi. T zal wel pas echt lukken als ukkie er is..hihi
Haahahahhaha ja nu zie ik het ook Gefeliciteerd met jullie dochter en geniet van de kraamtijd..... groetjes... Enne Nora een mooie naam hoor
Bedankt voor de felicitaties! Hahahah ja inderdaad..was niet nodig hihi t is een dochter geworden. En die naam waren we al uit Jongensnaam trouwens ook..haha Ehm MODS..deze mag van mij op slot..hihi namen kwestie is niet meer aan de orde