ff mijn frustratie kwijt.....mannen en ziek zijn!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Romy1980, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    hihi sorry maar ik moet hier echt stiekem om lachen.

mijn ex valt dus ook onder die categorie hahaha... geweldig... al klagen als er een scheet vast zit...

maar zoals pertrabr schreef wees duidelijk van je van hem verwacht.

2. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Wauw volgens mij heb ik dan een unieke man:p
    Die eigenlijk uit zichzelf voor me zorgt als k eens ziek ben.. en dingen van me overneemt.
    Hij is zelf (bijna) nooit ziek, en als hij dat is, dan hoor je hem wel de hele dag..(niks gewend haha) maar de dag erop is hij zo goed als beter..

Maar kan me voorstellen dat het niet echt leuk is!

3. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    het is inderdaad heerlijk ik vindt het eigelijk best raar dat de rest van de mannen veel van je vraagt als je ziek bent
    ik heb nu de meest gekke buien doe bijna niks in huis en als ik ga eten een pizza bv en ik snij het door de midden en de ene helft valt op de grond ( als ik honger heb ben ik een kluns en heb enorme hormonen ) kan wel bijna huilen en zelf dan helpt hij mij

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vind dat beetje verkeerde uitdrukking, want dat kan echt zeer doen! mn zus is een keer naar het ziekenhuis gebracht, ze dachten blindedarmontsteking maar het bleek vastzittende lucht in de darmen te zijn.

hier een man die qua eten en drinken best voor me wil zorgen en ook nog wel x wil opruimen/ziugen en daniel aankleden/verschonen. Maar lydia moet ik toch echt zelf doen, hij is bang dat hij wat breekt;)

5. Dana

Dana Niet meer actief

zou het komen omdat ze gewent zijn dat hun moeder altijd doorging? ziek of niet de meeste moeders gaan altijd maar door en houden alles draaiende, misschien verwachten mannen daarom dat hun vrouw/vriendin dit ook doet, hoe onredelijk ook.

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    haha nou die van mij kan er soms ook wat van hoor.
    Ben ik aan mijn hand geopereerd en kom ik thuis met een gigantisch drukverband en arm in een mitella. Tja en dan wordt het een keer etenstijd. Ik kom gezellig in de keuken staan...hij staart even naar me en dan komt het er uit hoor ' ja maar hoe ga je nou koken met die hand?' . Ik moest toch lachen haha

Verder heeft hij heel veel voor me gedaan hoor. Vreselijk vond ik het. Ik kon niet eens mn eigen eten snijden en ik kreeg niets open dus drinken pakken lukte ook niet.

Maarja, hij doet het alleen als ik het duidelijk zeg hoor...anders gebeurt het niet...hij denkt echt niet aan dat soort dingen. Hij is ook niet gewend om iets met het huishouden te moeten doen.
    Daar kwam ik achter toen ik na 3 jaar samenwonen vroeg om een doekje te pakken. De lieve schat vraagt waar die dan liggen. Dus ik vertel dat ze in het schoonmaakkastje liggen. Meneer helemaal verbaasd dat we een schoonmaakkastje hebben hahaha

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Als ik ziek ben kruip ik gewoon mijn bed weer in en hij zoekt het maar uit ;) Ik krijg dat wel drinken van hem en hij probeert wat eten naar binnen te praten maar voor de rest laat ie me met rust. Hij weet ook dat ik dan het snelst weer beter ben. Maar idd, als ie een snottebel heeft dan oeiiii ach en wee!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm nee mijn man is zo niet...

maar als ik zo lees denk ik dat de meeste vrouwen het ook gewoon in de hand werken.
    Neem nou ts: man vraagt hoe zei zich voelt, zei zegt verrot, hij zegt dan ga ik er wel uit, maar ts zegt nee ik ben toch al wakker... sja wat wil je dan? Dat ie aandringt?
    En als je ziek bent ben je ziek toch? Gewoon in je nest blijven liggen en alles aan hem over laten. Maar ja dat kunnen de meeste vrouwen niet. Je moet het gewoon niet doen. En niet alles in de hand willen houden.
    Als mijn man aan me zou vragen of ik zou willen koken als ik ziek was zou ik dat echt niet doen hoor. Ziek is ziek.

9. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hahaha zo herkenbaar :D

10. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    WHAHAHAHA Zooo herkenbaar! Hij ging laatst op verzoek de keukenkastjes poetsen, staat hij met een dweil te poetsen want hij wist niet waar de doekjes lagen:D:D:D:D

Hier een man die alles voor me doet, echtwaar. Maar ik moet hem wel duidelijk maken dat ik het van hem verwacht. Dus ik moet echt zeggen, lieverd wil jij dit weekeinde even stofzuigen boven en de bedden verschonen, dan doet hij het. En ik moet niet zeuren, hij doet het dan echt wel en op zijn eigen tijd. Dus ergens in dat weekeinde.

Hij verzorgt met alle liefde de kids, weet precies hoe alles hoort en miept niet! En als ik even weg wil dan zegt hij niet dat hij op moet passen maar hij vindt het gewoon normaal!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik herken het pffff op het einde van de zwangerschap werd ie ook ziek nou wat een geklaag zeg!!! Hij deed net ofdat ie doodging. Hij had wat keelpijn.
    En wat denk je net op die dag begonnen de weeen zegt ie ook nog doodleuk kan de bevalling niet nog een dag wachten uhhh ja wat denk jezelf haha ik was wel als de dood dat hij tijdens de bevalling zat te klagen maar dat viel mee hij begreep toch wel dat ik effe echt veel meer pijn had.

12. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    gelukkig heb ik ook een waanzinnige man, maar ik ben dan ook een waanzinnige vrouw volgens hem!

Er is een verschil in ziek zijn en ziek zijn! Maar met een griepje kun je best je eigen drinken pakken! Maar het is dan dubbel op genieten als hij dan voor je zorgt. Op het moment dat jij je man liefdevol verzorgt als hij ziek is, zal hij dat ook voor jou doen, daar ben ik van overtuigd! Hij waardeert het enorm als ik voor hem zorg en weet wat het met een zieke doet als hij uit "mag" zieken.

Op het moment dat jij zegt dat je hoofdpijn hebt en je snauwt hem helemaal verrot, kan hij maar 1 conclusie trekken dat je hoofdpijn wel meevalt. Mensen met echte hoofdpijn houden van rust...

Mijn man is begin januari 5 dagen ziek geweest en heb hem heerlijk vertroeteld op de bank met een dekentje. Ontzettend goed voor je relatie, iemand dienen!

Het werkt gewoon heel simpel: als je hem niet serieus neemt als hij ziek is, doet hij dat ook niet bij jou!

Daarbij, de meeste mannen willen echt wel voor hun vrouw zorgen, maar vraag dat dan gewoon, wat je van hem wilt! Zolang je hem respectvol behandeld, zal hij dat ook met jou doen!

13. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    ik 'verwen' mijn man als hij ziek is (wat zelden gebeurd), maar andersom niet hoor. hij vergeet gewoon om voor mij te zorgen zo te zeggen.
    maar hij neemt dan wel het huishouden over, zonder te klachen. das wel een voordeel dan. alleen dat koken... dat doet die wat mokkend.

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier deze wk ook een ziek mannetje.....
    was zelf vorige wk ziek maar jah ik moet gewoon kids doen overal heen crossen zwemles ed.
    en wat doet hij dit weekend ligt de hele tijd te chagerijnen op de bank en ooh wee als je hem wakker maakt hahaha dan krijg je de wind van voren.... en konstant klagen en dan vind ie dat ik het doe....... maar goed nu was hij er niet toen ik ziek was dus kon me niet helpen. heb voor hem dus metene spul bij apotheek gehaald en nu maar hopen dat ie van de wk weer beter thuis komt. want heb geen izn in nog een weekend geklaag hahahaha

15. susy26

susy26 Niet meer actief

erg herkenbaar, maar me man doet wel goed voor me zorgen als ik ziek ben... maar owee, als ze al een beetje hoofdpijn hebben zijn ze al ziek.hihi

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat was bij ons ook zo. Waarheid is dat ik tot een maand geleden gewoon echt niet enorm ziek ben geweest. Weleens een off-day. En hij had elk virusje dat mijn dochter van het kdv meenam, en terwijl zij dan gewoon blij rond bleef dollen, lag hij half dood in bed. ;)

Toen werd ik deze januari ziek. Eerst leek dat een gewone zware verkoudheid. En lag ik dus niet in bed, want ja, he, moeders zijn nooit ziek. Toen bleek dat ik een fikse voorhoofdsholteontsteking te pakken had en heeft hij enorm goed voor me gezorgd. En me echt alles uit handen genomen. Ik mag dus nu voorlopig niet meer klagen van mezelf als hij weer half dood ligt te gaan aan een halfbakken griepje :)

Maar ik zou dit zo geschreven kunnen hebben, vorig jaar zeg maar :p

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat ik trouwens het allervervelendst vind, is dat mijn man zo onbereikbaar en nog-minder-communicatief is als hij ziek is. Hij kan dan alleen maar grommen en brommen en vreselijk zielig zijn. Maar als je vraagt, zal ik een kopje thee of iets maken, dan krijg ik alleen een grom terug, ipv, ja schat, graag. Dat motiveert me eerlijk gezegd maar heel weinig om heel 'verzorgend' te gaan zijn. Zit ook niet zo in mijn natuur, en hij wil duidelijk in een hol de stervende zwaan zijn tot hij zich beter voelt, dus meestal ga ik heel af en toe bij hem kijken en laat ik hem maar in z'n sop gaarkoken :)

18. Lara11

Lara11 Niet meer actief

TS, beterschap
    En misschien moet je niet meer ´laat maar´ zeggen...

19. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O hier ook zo'n vent! Maar hebben jullie mannen ook het volgende... hij hoeft maar spierpijn in z'n been te hebben en dan klinkt zijn stem alsof hij een driedubbele keelontsteking heeft!!! Zo fucking zielig!

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hahahahaa aahwwwhhh heb er gelukkig geen ervaring mee maar hda wel een keer dat mijn vriend ziek was en ik maar denken dat ie zich vreselijk aanstelde. en hij maar klagen hoe moe hij steeds was en pijn had en zo een opgeblazen gevoel had enz ik en maar ja ja jaja gaat wel over neem een lekker bad ga ff liggen morgen ben je weer beter

bleek dat ie ziekte van pfeiffer had en dat zn lever was opgezet..
    OOPS

Deel Deze Pagina