Ff mijn verhaal kwijt ->cardioloog

Discussie in 'De lounge' gestart door horselover, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Haha moet ff lachen om je berichtje Michelle! Lief!
    Ik ben zo benieuwd morgen! Het voelt eigenlijk op dit moment heel onwerkelijk dat ik werkelijk morgen alle onderzoeken krijg!
    Ben zoo benieuw....Hoop natuurlijk dat er niets mis is met mijn hart of aderen, maar ja wat zou het dan zijn....Word dan nog een hele zoektocht ben ik bang.
    We zullen zien zodra ik thuis ben laat ik hier een bericht achter hoe het is verlopen en wat de uitslag was.

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Sterkte voor morgen!

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Bedankt!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

succes morgen!

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    thanx elsie

6. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Succes vandaag !

Enne kleine tip, stap over van huisarts.. Dit is niet normaal,hoe je behandelt word nml.

7. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hey meid!
    Ik was even benieuwd hoe het vandaag gegaan is met je maar helaas nog geen berichtje. Ik hoop dat vandaag alles goed is gegaan en dat je nu lekker aan het relaxen bent.

Liefs Michelle

8. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.602
    1.061
    113
    Hier
    ik lees mee

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Heej meiden!!!

Gister een lange dag, alles was goed!! Was zoooo enorm opgelucht letterlijk een pak van mijn hart hahha.
    De hartritmestoornissen zijn natuurlijk wel heel vervelend, ze wilde me daarvoor een kastje meegeven zodat het kon worden geregistreerd en daarvoor medicatie uitschrijven.
    Maar ja dan moet het ook weer terug naar Almere en dat is niet echt handig.
    Dus hebben we afgesproken dat ze mij over 4 weken belt en mocht het dan nog zo blijven dan gaat ze met mijn huisarts bellen!

Heel erg bedankt voor het meeleven, ik ben blij dat ik ben gegaan en dat de uitslag positief was!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Horselover: Dat kastje heb ik momenteel ook. Heel irritant ding, maar goed, het is voor een goed doel. Je kunt dat gewoon via de huisarts regelen, het heet een event holder kastje. De huisarts stuurt je daarvoor door naar het diagnostisch centrum of het ziekenhuis als je in een gemeente woont waar bloedprikken enzo ook via het ziekenhuis gaan.

Hier een hart wat af en toe op hol slaat. Duurt hooguit een minuut, daarna geeft ie twee harde bonzen en doet ie weer normaal. Dat hebben meer mensen, en hoeft geen probleem te zijn. Omdat er ook nog wat andere kleine dingetjes zijn hebben ze me voor de zekerheid zo'n kastje gegeven. Fijn dat alles goed was trouwens!

11. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Jeeeeeejjj! Wat fijn te horen dat alles goed is, ik begon me al een klein beetje zorgen te maken ;) Nu nog je huisarts dumpen hihi :D

Deel Deze Pagina