Hoi Serendipity Hier gaat het opzich wel weer goed lichamelijk ben ik weer de oude hoor ben sinds afgelopen dinsdag weer aan het werk. Alleen geestelijk vind ik het best zwaar had niet gedacht dat het zo impact op me zou hebben. Balen dat je af en toe nog wat aan het bloeden bent balen is dat he. Ik denk dat hier het eitje ook nog heeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg is en daar baal ik super van dat het weer zo lang gaat duren allemaal. het bloeden was vorige week vrijfag gestopt en het begon afgelopen woensdag weer net dat je ongie was alleen geen buikpijn dat stopte afgelopen vrijdag weer was weer super sago daardoor. Ik had afgelopen maandag zw test gedaan om te kijken of het hcg hormoon uit mijn lichaam is maar had nog een behoorlijke positieve test dus ik ga komende maandag weer is even testen is kijken hoe het ervoor staat. Balen he dat het lichamelijk ook best intensief is had ik ook niet gedacht. Paar collega's van mij zeiden ook dat het echt gewoon weeeen zijn die je hebt als je de miskraam krijgt.
@ Mien Ik ben sinds donderdag ook weer aan het werk... maar jij dus ook nog aardig aan het bloeden heb jij inmiddels al een echo gehad om te kijken of je "schoon" bent?? Het bloeden is hier gelukkig echt minimaal... Gek genoeg was de impact van de vmk bij mij in 2009 erger dan nu... maar denk dat dat er mee te maken heeft dat ik al een kleintje heb... niet dat het dan minder erg is, maar ik weet gewoon dat het ook goed kan gaan! Verder was ik nu in 1x zwanger, dus geestelijk ben ik er nog niet zo lang mee bezig... Maar natuurlijk heeft het wel behoorlijk impact... ik vind het op dit moment niet leuk om te horen dat er iemand zwanger is... ergens wel logisch denk ik! Vooral als ik hoor dat het niet helemaal de bedoeling was om zwanger te worden... dan snap ik niet waarom hun wel en wij niet... maarja Mijn naaste collega is ook zwanger en scheelde 5 dagen met mij... ze kwam nu trots haar echo laten zien... en tuurlijk vind ik het heel gaaf voor haar, maar het steekt wel! Dat ei... ja die wil ik nu meteen eigenlijk... wil idd ook nog een test doen om te kijken of het hcg al daalt... ik ben namelijjk soms nog wel eens misselijk enzo! Had ergens gelezen dat het 2 maanden kan duren... Hou je me op de hoogte?! Doe je ovulatie testen?? Die worden ook positief met hcg in je lichaam he
@Serendipity, Ik heb vrijdag 17 feb een echo gehad en die was goed en toen ging ik woensdag 22 feb weer bloeden dat was gelukkig afgelopen vrijdag weer over. Stond ook in de bijsluiter van die medicatie dat je tussen door een bloeding kan krijgen dus ja ik denk dat het dat is geweest. Misschien wel omdat jij een kleine hebt maar dat maakt het absoluut niet minder erg. Ik heb toevallig ook een collega die net zo ver als mij was in haar zwangerschap maar zei had het al verteld met 5 weken dat ze zwanger was en loopt veel te mopperen dus ja dat is even niet zo leuk. Mijn zorgmananger heeft veel begrip voor mij en is ook bij die collega geweest dat ze een klein beetje rekeking met mij moet houden dat vond ik echt wel super van hem. Balen is dat dan he als dicht in je buurt dan iemand zwanger is die dan wel blij is en dat is hun ook goed recht natuurlijk maar mijn gevoel zegt soms wat anders maar ja. Mijn beste vriendin is ook zwanger die moet nog 4 weken ofzo maar daar heb ik nu ook echt geen steun van ze belt amper en ze heeft ook echt niet gevraagd of ik is een bakje thee kom doen of zo dat vind ik echt wel super jammer. Zo zie je maar weer je krijgt steun uit een hoek waar je het niet van verwacht en waar je het juist van verwacht krijg je het niet. Ik ben nu na 1 jaar en 3 maanden zwanger geworden door 1 kuurtje hormoon tabletten dus dat is wel erg positief na 1 kuutje al. Ik heb pco's heb de hoop opgegeven dat ik zonder die tabletten niet zwanger ga worden. Ik heb in het verleden wel ovu testen gebruikt maar ik werd daar niet rustig van dus daar ben ik mee gestopt. Ik wil wel weer gaan tempen daar had ik de laatste keer met die hormoontabletten mijn ei goed mee gevonden. Dat gaf me dan wel rust dat ik wist hij is geweest nu kan ik hem niet meer missen. Ga jij ovu testen gebruiken? Ik houd je zeker op de hoogte jij mij ook he.
Daar ben ik weer Jij dus ook een collega die net zo ver was... best confronterend he?! Ook wel lastig dat je collega zo moppert, jij had al die kwaaltjes met alle liefde overgenomen als het goed was blijven gaan natuurlijk! Ik ben hier meer met de zwangerschap bezig van m'n collega, dan zij zelf opzich wel grappig... Wel onwijs lief van je zorgmanager! Het lijkt mij er zwaar als je al zolang bezig bent, en er dan ook nog een miskraam boven op krijgt! Bij m'n dochtertje had ik in ronde 3 een miskraam, maar moest toen helaas nog een jaar wachten voor het weer raak was... gek werd ik er van! Wel heel fijn dat het met die medicatie in 1x raak was, dat geeft hele goede hoop!! Ik gebruik geen ovulatie testen, ik voel m'n eisprong! Ideaal natuurlijk, alleen wel jammer als je probeert er even wat minder mee bezig te zijn... je wordt er altijd aan herinnert als je het voelt dus gokken hoeft hier niet Toevallig voel ik sinds vanmiddag wat steekjes... meestal heb ik dan 1,5 dag later m'n eisprong ik hoop dat ik het goed gevoelt heb, want het is veel sneller als verwacht!! Ik zou dan een cyclus hebben van 31 dagen... (32 is mijn gemiddelde cyclus... is erg onregelmatig) dus dat zou erg netjes zijn!! Ik heb trouwens gisteren nog een zwangerschapstest gedaan... en bij mij was tie net zo positief als bij 4/4,5 week... Helaas is manlief nu ziek dus als het echt m'n ei is... ga ik die missen deze maand, dat is wel erg jammer! Wanneer ga je weer medicatie slikken?? En wanneer ga je weer tempen?!
He Serendipity Ja is best wel confronterend maar ja het is niet anders. Ja vond het super van mijn zorgmanager dat hij zo reageerde. Het is ook best wel zwaar je bent er toch vaak mee bezig vrijwel elke dag ook onbewust. Ideaal dat je eisprong goed voelt dan weet je gelijk wanneer je je huiswerk moet doen. Hopelijk heb je nu een eisprong alleen balen dan dat manlief niet lekker is dan mis je hem natuurlijk weer een kans voorbij maar ja. Hopelijk komt nu je eisprong er aan dan ben je over paar weken ongie en dan kan je weer voor een nieuwe kans. Duurt dan voor je gevoel erg lang he? Vervelend he als je onregelmatige cyclussen hebt zo vervelend. Dus bij jouw was de test ook nog behoorlijk positief ik wist echt niet dat het zo werkte dacht dat het gelijk uit je lichaam zou zijn. Ik moet wachten totdat ik weer ongie ben geweest om die medicatie weer te mogen slikken die moet je dan slikken van dag 3 van je cyclus t/m dag 7 dag van je cyclus. Zit nu op dag 20 gerekend van de dag van de miskraam dan he. Ik ga bellen als ik over de 50 dagen kom en daar ga ik wel een beetje vanuit dat dat gaat gebeuren. Ik ben sinds 3 dagen weer aan het tempen ben benieuwd of ik nu ook weer mijn ei kan vinden.
@ Mien Hey meis hoe is het daar?? Aan je temperatuur kaartje te zien heb je waarschijnlijk je ei gevonden?? Klinkt goed!! Hoe is het psychisch met je?? Hier vorige week donderdag denk m'n ei gehad... vanaf dinsdagavond voelde ik steekjes... normaal springt dan 1,5 dag later m'n ei! Dat idee had ik nu ook... alleen heb ik nog "eipijn" gehad tot zaterdag, alleen dan iets minder pijnlijk dan donderdag... dat was de vorige keer ook toen ik zwanger bleek! Verder sinds vorige week maandag al "vruchtbaar"slijm... alleen na m'n ei veel wateriger, maar wel echt rekbaar nog... ook zoiets raars, want dat relateerde ik altijd aan een zwangerschap! M'n lichaam zegt de hele tijd tegen me dat ik zwanger ben, sinds m'n ei... alleen is de kans dat ik zwanger ben eigenlijk gewoon nul! Ik heb alleen zondag ochtend gesext en daarna dus pas donderdag m'n ei... eigenlijk is dus dus onmogelijk dat ik zwanger ben! Zwaar irritant dus dat m'n lichaam het wel roept... Heb jij nog zwangerschaptesten gedaan?? Ik gisteren nog eentje... dit was echt een tuur streepjes, dus de hcg is nu wel bijna uit m'n lichaam! Nou meis, hopelijk is deze ronde snel voorbij voor jou, dan kan je weer aan de medicatie en ben je hopelijk dan meteen weer zwanger!! Liefs
@ Serdendipity Ja volgens mijn templijstje heb ik mijn eisprong gehad nu wachten op de ongie had ook wel een lange lf dus ja. Psychisch had ik gisteren een rot dag ik kwam mijn nichtje tegen bij de lidle ze vond het erg vervelend om het te zeggen maar ze is zwanger van de tweede we stonden allebij bijna te huilen bij de lidle haha o wat erg. Hopelijk ben je zwanger sommige zaadcellen kunnen lang overleven dus misschien een kleine kans dat je zwanger bent. Je lichaam kan je soms zo voor de gek houden. Hoop voor je dat je nu gelijk weer zwanger bent dat zou erg mooi zijn. Wanneer kan je testen? Meestal van dat rekbare slijm betekend dat je eisprong er aan komt in iedergeval zo heb ik dat begrepen. Ik heb ook weer van dat rekbare slijm gehad vind ik meestal best wel vies haha. Ik heb afgelopen maandag nog een zwangerschapstest gedaan ik had ook nog een tuurstreepje ik denk dat ik nu geen test meer ga doen om te kijken of de hcg uit mijn lichaam is. Zoals ik dat zie op mijn templijst is mijn eisprong geweest dus dan ga ik er vanuit dat mijn cyclus weer gewoon op gang is. Ja ik hoop ook dat deze ronde snel voorbij is laat die ongie maar komen hoor haha. Liefs
Ja ik heb het ook altijd voor mijn eisprong, nu ook! Veel meer en veel dikker, maar nu een week na mijn ei heb ik nog steeds veel en rekbaar slijm heel gek! Hier 2 neven die papa worden, wát erg hè dat gevoel dat je dat ook wilt! Ik ga denk van het weekend al testen, zondag denk! Heb er namelijk nog 1 liggen, vorige keer testte ik ook vroeg positief! Denk alleen niet dat ik zwanger kan zijn, dus dat gaat hard worden als ik ongesteld word! Donderdag is mijn nod! Ow bah een lange lf dat is niet fijn! Hopelijk valt het deze ronde mee! Sterkte met afwachten! En ik hou je in de gaten haha