ik vindt ze tegenwoordig nergens meer, de originele taaitaainoten. wie weet waar ze nog te koop zijn?
Bedoel je die klompachtige 'dingen" vorig jaar heb ik ze geloof ik wel ergens gezien alleen geen idee meer waar,,,misschien in Yamin of andere snoepwinkel?
nee, het zijn geen klompige dingen (klinkt raar hahaha) ze zien er uit als pepernoten, maar dan zijn ze van taaitaai. hele lichte pepernoten.
Dat zijn toch die klompige dingen? Dat dacht ik ook gelijk.... Misschien op de markt, bij 't stoepje ofzo.. groetjes Setje
Volgens mij heb ik ze eens bij de Hema gehaald, maar dat was vorig jaar. Je bedoelt die grote, wat zachtere perpernoten hè, niet die soort 'hondenbrokken', bah, die laatste dingen vind ik nergens naar smaken, maar die grote pepernoten...heerlijk!
nee, bij appie liggen ze niet, dat zijn idd die friese pepernoten en die had ik ookal gekocht. dat zijn ze ook niet. vandaag bij jamin geweest, ook daar niet en ook niet bij de bakker. ik heb bolletje maar gemailt hahahaa
de echte pepernoten (bedoel je gok ik ) zijn te koop bij de hema en de v&d. (dus de pepernoten, die eruit zien als pepernoten en niet als die hompen toch?) ik heb ze in huis van de hema. zooooo lekker! daar kan geen kruidnootje tegenop! (en anders koop ik wel gewoon speculaas )
Hompen, dat is het goede woord voor wat ik dacht dat je bedoelde, haha Succes met zoeken, hoop dta je het gauw gevonden hebt en dan alvast smakelijk eten