Hallo meiden, Na 2 keer borstvoeding te hebben gegeven ben ik van een C cup naar een slappe À gegaan. Nu heb ik afgelopen maandag een borstvergroting gehad! Het herstel valt mij zwaar tegen. Mijn 2 kindjes slapen al 2 nachten bij mijn moeder en morgen komen ze weer thuis. Heeft iemand van jullie een borstvergroting ondergaan? En hoe deden jullie dat met kleine kinderen? Hoelang duurde het voordat de ergste pijn over was? Sorry voor als mijn bericht wat wazig overkomt. Ik typ erg moeilijk en ben volgens mij een beetje raar door de pijnstilling. Hihi. Groetjes!
Ik heb geen borstvergroting gehad, maar ik ben 15 maart geopereerd (kleine ingreep van niet meer dan een half uurtje) en nog steeds voel ik me niet de oude. Het schijnt dat je je heel lang naar kan voelen door een narcose.
Ik heb het ongeveer 8 jaar geleden laten doen maar toen had ik nog geen kinderen! Het herstel heeft bij mij ook heel lang geduurd, zeker 6 weken voordat ik eens een keer kon zeggen ja nu word het allemaal wat dragelijker! Ben van aa cup naar volle b gegaan onder de spier en de eerste weken kon ik niet veel. Maar nooit spijt gehad en bedenk het komt allemAal goed het kost alleen wat tijd! Bedenk wel dat je erg moet oppassen met tillen de eerste 6 weken hoor! Succes en sterkte....
Bedankt voor jullie reacties. Bij mij is de prothese ook achter de spier geplaatst. Ik heb weer een rampen nacht gehad. Pff
Zit er ook over te denken na deze zwschap, maar heb idd gehoord dat de napijn echt een hel is. Dat weerhoudt me er eigenlijk nog van..