hoi Ik had gisteren de 2e afspraak bij de vk en ik voelde me opzich goed. Ze ging vragen stellen over hoe het was en of ik kisschien ergens last van had, ik ant6woorde dus ook dat ik me kei goed voelde. Toen moest ik op dat bed gaan liggen want ze ging naar het hatje luisten. ik ben in mijn hele leven nog nooit zo gespannen geweest. zei met dat apparaat op mijn buik en maar zoeken.......... 10 min. lang............ NIKS! Ze zette het apparaat uit en liep naar haar bureua en zei: Ik ga direct het ziekenhuis gellen want je moet maar even een echo laten maken! Mijn vriend en ik strond nerveus in de auto naar het zieken huis. eindelijk daar aan gekomen , konden meteen doorlopen en ik begon steeds meer te denken: Dit gaat wel erg snel er is echt iets niet meer goed. Ik op dat bed gaan liggen en binnen 2 seconden daar was hij dan weer........ mijn kindje MET EEN GOED WERKEND HARTJE. Wat een dag zeg! Waarschijnlijk ben ik daarvan nu ziek thuis. Als die spanning van gisteren. Lang verhaal maar ik moest het even kwijt. Groetjes Denance
Ik kan me heeeeel goed voorstellen dat de schrik er dan goed in zit meid... Gelukkig maar dat het allemaal zo snel kon.. anders heb je nog meer tijd om te gaan piekeren... Nu heb je gelukkig heeeel snel uitsluitsel gekregen dat je kindje het gewoon ontzettend goed doet! Even bijkomen nu
Oei lijkt me een hele stress situatie... Maarja zo'n vk kan ook wel eens missen met zon domptone. Gelukkig zijn er nu manieren om dan uit te sluiten dat t mis is. En erg fijn dat dat ook meteen kon! Even je zenuwen weer op n rijtje krijgen en dan weer genieten!
Dat is inderdaad schrikken! Gelukkig kon je snel voor een echo en is alles goed. Die onzekerheid geeft anders echt zoveel stress Heb het zelf ook meegemaakt. Bij de 16 wkn controle kon eerst de stagaire en daarna de vk zelf het hartje niet vinden... Gelukkig heeft de vk een echo apparaat in de praktijk die ze meteen op mijn buik zette. Beebje en hartje waren duidelijk te zien en ook te horen....Heb me nog nooit zo opgelucht gevoeld als toen...
Dat zijn echt vreselijk enge ervaringen hè? Gelukkig dat het allemaal paniek om niets was. Ik kan me je paniek wel voorstellen, want na mijn laatste controle vond de vk mijn baarmoeder te groot voor de termijn en dacht ze aan te veel vruchtwater en daardoor misschien nierafwijkingen van het kindje, Ik moest ook meteen een echo laten maken. Man, wat zit je dan in spanning! Maar des te opgeluchter ben je als je dan weer buiten staat en het bleek niets te zijn, maar je hebt toch even een extra blik op je kindje kunnen werpen
dat heb ik ook gehad met 15 wk en 16 wk bleek dat het kindje heel hoog lag gelukkig had de VK een echo apperaat bij de hand en nog hebben ze moeite met het hartje te vinden