Dit is nou net waar ik me al 2 dagen druk om maak... Ik kan me er niet aan krijgen dat t misschien wel eens n jongen kan zijn... Verstandelijk wel...maar mn gevoel blijft volhouden meisje. Ben zo bang dat ik mezelf wat aan praat en straks teleurgesteld ben als het een jongen is...ondanks dat ik ERG blij ben dat ik nog n derde kindje krijg. Dat dit ook zeker de laatste zal zijn voor ons speelt dan natuurlijk ook mee... Heb altijd zo graag n meisje gewilt ook bij de andere keren maar daar speelde het nooit zo heel erg en heb toen ook nooit willen weten of het een jongen of meisje was. Dat zag ik dan bij de geboorte wel. Maar als ik aan kinderkamer denk komen er meisjes dingen langs in mn hoofd....dan probeer ik me te bedenken wat ik nou wil als het een jongetje is (wil het neutraal houden tot we bijna zeker weten wat het is en dan sexe bekennen met accesoires) en dan word het helemaal blanko in mn bovenkamer
Hoi, Ik was met allebei mijn zoons er zeker van dat het een meisje was, maar bij de echo's bleken het jongens. Nu denk ik weer een meisje, de 31e weten we het! Als het een jongen is zal ik toch wel even balen! Maar ook een derde zoon is heeeeel erg welkom! groetjes Jessica
ik was echt overtuigd van een meisje, had ook al roze dingetjes gekocht. Maar mijn man wild eniet weten wat het werd dus kwam er met de bevalling achter dat ik gelijk had! denk dat ik nu weer een meid krijg
maar goed, ik zou ook heeeeel erg hebben moeten wennen hoor als ze toch een jongen was. wist het zo zeker..