Hoi allemaal, Ik vraag me af of er meer mensen zijn die vooral sávonds zo vreselijk onrustig zijn! Mijn ademhaling loopt niet lekker en weet gewoon niet waar ik naar toe moet! Slapen is hierdoor ook bijna onmogelijk! Ik maak me wel druk om mijn zwangerschap maar dat doet iedereen denk wel! Mijn tepelhoven zijn trouwens ook nog helemaal niet verkleerd...is dit vreemd? ALvast weer bedankt! Kus
he, ik weet niet wat je bedoeld met je ademhaling...heb daar zelf niet echt van gehoord dat dat met een zwangerschap te maken heeft, maar het kan natuurlijk altijd.... over het verkleuren van je tepelhoven....dat heb ik ook niet (ook niet in mijn eerste zw.schap gehad). hoeft ook niet bij iedereen zo te zijn. het kan.....maar hoeft niet. mejon
thanks voor het antwoord en met die vervelende ademhaling bedoel ik dat het net is alsof ik een blokje om heb gerend maar mijn ademhaling niet helemaal rustig wil worden..weet niet hoe ik het anders uit moet leggen haha!
er gebeurd heel veel in je lijf nu. Ik heb er zelf ook last van gehad, de ademhaling en gevoel dat mijn hart uit mijn lijf racete. Ik heb ook geen andere kleur tepels hoor
hoi dat verkleuren van je tepels en tevens ook je schaamlippen(ja leuk is anders) komt meestal pas veel later in de zwangerschap voor, dus maak je daar vooral niet te druk om.(zo leuk is het allemaal niet, al komt het wel weer goed hoor) hihihihi Geniet van je zwangerschap en maak je vooral niet te druk. Groetjes Annrieke
Ik zit ook niet om die verkleuring te springen hoor haha en van mij hoeft het ook niet maar het zijn gewoon allemaal bevestigingen die je zoekt denk ik! Nou nog een beetje rust vinden Kus
ze hoeven niet te verkleuren hoor. dit is mijn derde zwangerschap en ik heb het niet gehad. wel herken ik dat benouwde gevoel helaas. ik heb in beide zwangerschappen aan t eind ook een pompje moeten gebruioken om mijn luchtwegen wijd te maken.
Mijn ademhaling is sinds een paar weken ook niet meer helemaal normaal (een beetje alsof ik de trap op gerend ben), maar ik had dat nog niet zo snel. Wat betreft het verkleuren... dat is bij mij nog steeds niet gebeurd. Ik denk dat dit gewoon bij iedereen anders is. Wat mij betreft hoeft het ook niet hoor! Vind mooi roze zelf beter dan van dat donkere bruin. Laat alles maar zoveel mogelijk blijven als het is.