Ze zijn echt ZOOOO lekker Wordt er helemaal blij van. Alvast veel succes voor dinsdag. Kan me voorstellen dat je er niet echt zin in hebt.
Hahaha ik dacht dat ik de enige was die oprecht teleurgesteld kan zijn als mijn man iets vergeten is mee te nemen. Hij moet altijd iets lekkers meenemen, en soms vergeet ie dat wel eens, en dan komt ie thuis met alleen maar kattenvoer, luiers, groenten, wc papier, brood en dat soort saaie dingen! Tegenwoordig maak ik een lijstje voor hem (en dan zeg ik altijd "geef die maar aan iemand die in de winkel werkt, dan helpen ze je wel" heheh) Ik moet ineens aan iets heel anders denken; toen ik een jaar of 13 was ging ik eens boodschappen voor mijn moeder doen. Met mijn lijstje in de hand stond ik bij de broodafdeling, en toen de mevrouw achter de toonbank vroeg "anders nog iets?" noemde ik van mijn lijstje de bietjes op die ik ook moest hebben. Ze begon hard te lachen en de andere vrouwen die daar stonden ook, ik schaamde me rot
Bedankt....nu nog maar even niet aan denken. Vandaag is mijn kleine mannetje 20 weekjes, de dag waarop we screeningsecho kregen
niemand meer iets te mopperen? ik niet word helemaal vrolijk hier van het weer.. alleen jammer ik zo moet werken!
Hoi mandytjuuu... Jij geniet schijnbaar zo van het leven dat je het met leeven doet Gelukkig want genieten doen we te weinig.....denk ik weleens