Mijn man is zeer tevreden met zijn werk! En dat gun ik hem ook van harte! Maar vorig jaar heeft hij een nieuwe functie gekregen, die beter aansloot voor ons gezin....Aangezien wij 3 kindjes hebben.... Kortere werktijden lees normale werktijden, evt korter met de mogelijkheid om thuis te gaan werken. Internet van de zaak incl laptoppie.... Werken thuis ja bijna iedere avond! Werktijden van 6.00 uur weggaan om om .....laat thuis te komen.. Net als vandaag... Moest om 6.00 uur en hij is er nu nog niet! En als daar nou een leuk salaris tegenover stond, of een leuk hulpje voor mij! Voel me meer een alleenstaande moeder met een lat relatie! En qua salaris.....als ik in mijn werk zulkew dagen maak verdien ik nog meer als hij.... GRRR....moest het ff kwijt!
haha ik ken het een beetje mijn man werkt bij het familiebedrijf ......hier doet hij alles voor ! soms wel eens gratis werken .... en op verjaardagne en familie afspraakjes is het altijd het zelfde verhaal..... L.sybje
Hier ook een mannetje dat 24/7 mobiel bereikbaar moet zijn en vaak ineens de auto in springt... Als die telefoon nou nooit ging was het geen probleem, maar hij gaat werkelijk waar bijna elke 5 minuten van 7.00 tot 0.00
oh hier nog zo'n vent ! alles voor de zaak ... ik eet al de hele week alleen en mag lekker alleen het huishouden doen terwijl we dat samen doen..... ik heb hem al vaak voor gek verklaard maar het helpt toch niet ....
Hier ook 1, niet zo heel extreem... Ene week heeft hij nachtdienst en is dus overdag wel meer thuis (na 't slapen) en de andere week heeft hij dagdienst! En dan bijna alle dagen van 7 tot 19:00/20:00 uur! Hij vind het helemaal niet erg om zolang te werken, hij vind zijn werk geweldig, maar pff ik snap dat dan totaal niet... je gezin dan? Dus Moontjejl, ik snap je best meid! Vooral met 3 kids!
had hier precies hetzelfde, maar inmiddels werkt hij in het buitenlamd van maandagochtend tot vrijdagavond 9 uur, en dan is hij echt thuis, zonder telefoon etc. Werkt voor mij veel rustiger met 3 kindjes.Weet dat hij niet thuis komt, en doe mijn eigen ding.Hoef me ook niet meer druk te maken . is hij er al?
hier ook eentje, is om 6 uur smorgens weg en komt om 7 of 8 uur savonds thuis, maar kan me er niet druk om maken, kan k lekker mn eigen ding doen
mijn vriend heeft als "hobby" in t weekend achter de bar staan.. leuk voor m, maar vaak zo geweest dat ie vrijdag en zaterdag dan werkt. vrijdags tot s'nachts en zaterdag meestal van 5 tot 9. tegenwoordig werkt ie nog maar 1 dag in t weekend. ben niet met m gaan samen wonen om in t weekend alleen te zitten. maar gelukkig snapt hij dat... de lieverd!
Ik begrijp je goed. Mijn man heeft een goede functie binnen een horeca-bedrijf. Voor hij eraan begon hebben we goed overlegd, het was bekend dat het heavy zou zijn... Hij is nu flink aan het investeren en doet dat met ontzettend veel passie (ben ook erg trots op m ) Hij werkt 5 dagen van ongeveer 10.00u 's morgens tot ong. 00.00u 's nachts. Soms word ik hier wel eens gek en gefrustreerd, heb dan het gevoel dat ik alles alleen doe met de kleine... Maar daarintegen is het voor mijn man ook erg lastig dat ie zn kleine vent en vrouw zo weinig ziet... Praat erover, probeer elkaar te begrijpen. als dat lukt ben je al een heel eind. soms moet je gewoon je frustraties eruit gooien, bij elkaar. en dan kun je er weer een weekje tegen aan
haha hier ongeveer het zelfde. Ik weet dat het kan dat me vriend alleen op zondag thuis is en de rest van de week weg kan zijn. En ik vraag me ook wel eens af ben ik een alleen staande moeder?
Mijn man is gelukkig elke avond om 17.30 thuis, maar soms wil hij vertegenwoordiger worden, maar dat ziet er ook meestal rooskleuriger dan dat het in werkelijkheid is.
Mijn vriend heeft ook normale werktijden gelukkig. MAAR, zijn werk en vooral de manier hoe alles daar gaat put hem uit. Achterbaks en met dikke handen boven niet verdiende hoofden. Hij is doodmoe als hij thuis komt en vervolgens komt er niets meer uit zijn handen. Om het weekend moet hij ook werken en het andere weekend is zijn eerste dochter hier. Dus vrije tijd is er niet voor hem, als hij even tijd heeft gaat hij slapen om zo nergens aan te moeten denken. Ik begrijp het wel, alleen komt alles hier in huis op mij aan en weet hij niet eens hoe de medicijnen voor Lola klaar gemaakt moeten worden en wat onder tussen haar maatje luiers is. Jammer hoor.... Groetjes, Mirelle.
ik weet niet beter, toen hij nog in loondienst werkte ging hij om pakweg 6 uur de deur uit om zo rond de klok van 18-19 uur weer thuis te komen, en nu hij als zelfstandig ondernemer werkt is dat niet veranderd.... ook heeft ie wel eens weken dat hij 7 dgn in de week werkt, denk dat het iets is waar je aan went? weet het niet eigenlijk, ik weer eerlijk gezegd niet beter, en de kids ook niet...
Mijn man werkt ook heel veel, hij is overdag wel thuis tot meestal een uurtje of 13 uur of 14 uur. Hij krijgt per uur betaald gelukkig maar wel de garantie dat hij min 40 uur werkt (maar dat is altijd wel meer) Ik doe ook veel van de opvoeding alleen en zit ook vaak in de avond alleen. Ik ben er nu aan gewend en vindt het zelfs heerlijk om lekker te doen wat ik wil, uiteraard geniet ik er ook heel erg van als hij thuis is maar ik ben het nu zo gewend dat het me eigenlijk niet meer stoort. (zolang hij gewoon betaald krijgt voor het geen hij doet zijn wij tevreden )
Ik stoor me er bij me vriend ook niet aan. Ik vond het heel vervelend aan het einde van me zwangerschap bang dat hij er niet optijd bij zou zijn. Nu vind ik het vervelend voor hem dat hij via de tel moet horen wat hij weer geleerd heeft
Eigenlijk is het gewoon zeuren hoor Vind het fijn voor hem dat ie zijn werk zo leuk vind... Maar soms grrr Zal de tijd van de maand wel weer zijn Nee tis gewoon wennen...denk ik inderdaad ... Maar daar had ie die nieuwe functie niet voor aangenomen! Hij zou meer thuis zijn en dan s'avonds thuis kunnen werken! Dat was het idee...en daar ist bij gebleven. Moet ook bekennen dat het op de dagen dat ik gewoon thuis ben makkelijker is als dat ik zelf tot 18.00 uur moet werken!