Ik heb haar vanmorgen eten gegeven en toen ben ik vanmiddag ff naar bed gegaan, kom beneden om kwart voor 4 en vraag hoe het Gilani gegeten? En jaa hoor had ie dr niks gegeven, want ja hij had zelf geen hongerr!!!!!!! En vergat ie dat zn dochter miss weleens honger kon hebben.. Doet me echt zeer!!
Laptop ben je zo klaar mee schermpje iets te ver open klappen en kaduuk ... OMG serrieus dat had ik denk ik van kwaadheid wel gedaan. Dat je trouwens de puf hebt om uit je bed te komen ik heb het ooit ook eens gehad en ik kon mijn ogen nog niet eens open krijgen van de vermoeidheid! Sterkte ... ook met je man!
Ik heb t al voor de 3e x!! Word er nie goed van! Vandaag was ook voor t eerst dat ik naar beneden kwam en dan gelijk dit.. pff!!:x
Wow, lekker onverantwoordelijk idd! Dan lig je niet lekker meer ziek te zijn in je bed. Hoe reageerde hij eigenlijk op jou toen je zo boos werd?
Als t aan mijn vriend ligt eet hij zelf maar 1x per dag maar let er wel op dat mn zoontje zn eten krijgt en de tussendoortjes. Never dat hij vergeet om hem eten te geven! Hij zal eerder een keer vergeten om kleertjes aan te doen... loopt de kleine in zn pyama maar das geen ramp. Kom op zeg hoe kan je nou vergeten de kids eten te geven........
Ik snap natuurlijk heel goed dat je kwaad op hem bent, dat is op zich ook wel logisch. Het is erg dom dat hij vergeten is haar eten te geven, maar probeer je er niet te druk om te maken. Blijkbaar had ze niet een enorme honger, anders had ze wel gehuild en dan had hij haar vast wel eten gegeven net zoals jullie andere kindje. Het is toch niet een enorme ramp dat hij het vergeten is. Het is wel enorm dom en ik zou hem er ook zeker wel op aanspreken dat je dit niet zo leuk vind en dat het eigenlijk niet kan, maar ze zal er niks aan overhouden, dus moet je je er ook niet al te druk om gaan maken. Druk hem gewoon op het hart dat hij er de volgende keer beter oplet, hij voelt zich er nu vast ook wel schuldig over maar kan het niet meer ongedaan maken natuurlijk. Even een goed gesprek voeren dus en het dan laten rusten. Is voor alle partijen het beste.
Je hebt gelijk. Hij is echt n super papa voor de kids. Maar als hij geen honger heeft moet ie nog wel aan zn dochter denken.. Maar goed, dit zal m geen 2e x meer gebeuren!! Alleen geeeeeen laptop meer voor papa als hij alleen met de kids is!
Ik hoor steeds vaker dat je het nogmaals kan krijgen. Hoop het niet was er zo lam van oh mannnn was gewoon kilo's afgevallen omdat ik nog niet naar de keuken kon lopen om eten te halen!
Tuurlijk ben je kwaad op je man en een schuldgevoel naar je kind toe, maar vergeet niet, dat dit bij ons in het systeem zit en wij veel dingen op de automatische piloot doen. Wat voor ons van zelfsprekend is, is dat voor mannen niet. Je weet nu gewoon hoe hij is en misschien een briefje neerleggen met tijden en wat ze dan eet. Zo moet ik het hier ook doen en als ik boven ziek op bed lig, dan nog hou ik de regie in hadden, want anders gebeurt er ook niets. Mijn man heeft dan wel PDD-NOS, daar gaat niks vanzelfsprekend, maar als ik met briefjes werkt, gaat het goed.
Yep, toen ik, lang geleden, een keer thuiskwam om 22 uur en aan mijn ex ( je leest het goed, ex) vroeg hoe mijn kleintje de fles van 20 uur gedronken had werd ik ook wazig aangekeken. Hij was in slaap gevallen op de bank achter de playstation. Niet lang hierna werd hij dus mijn ex! Er was natuurlijk wel meer aan de hand.
Ik hoop dat het vandaag wat beter gaat met je. Ik heb toch heel de avond en nacht aan je berichtje moeten denken. Ik vond het heel erg voor je dochtertje. Heb er met mijn man over gesproken, en die heeft mij beloofd dat het niet gaat gebeuren. Vaak wel wat later dan gebruikelijk, merk ik wel op, maar daar zeg ik maar niets van. Bij mij op het whiteboard staat zijn eetschema, dit vindt mijn man erg prettig en mag ik ook niet weg doen, daar staat alles op en de hoeveelheid. Alleen staat er bijvoorbeeld bij 17.00 warm eten. En om 17.00 bedenkt hij zich pas dat hij moet gaan koken. Tja, ik heb niet altijd wat klaar staan. Maar goed zo gaat het bij ons. En wat jouw vriend betreft, wat een onverantwoordelijke ..... Zo kan je toch niet rustig uitzieken, als je de rust niet hebt dat alles beneden goed gaat. Heel veel beterschap ermee.
Weet je ik hou super veel van m! Maar soms weet ik niet wat ik met m aanmoet! Hij is soms veel meer met zichzelf bezig dan met zn kindjes. Hij houd zich niet aan de afpsraken, dus als hij zegt dat ie om 1u klaar is dan hou ik me daaraan vast, komt ie om 5/6u aangescheten!! Ik zit wel met kindjes thuis en had dan n planning in mn hoofd waarvan ik dan alweer af moet wijken! Of ik zit met eten en hij laat me zitten! En wat gister gebeurde het me wel weer aan t denken gezet! Hij denkt eerst aan zichzelf!! Bij mij gaan de kindjes boven alles! Eerst die 2 en dan ik! Hij heeft af en toe ook van die uitspraken.. Bijv dat ie zelf nog kind is?!!!! Uuhh hallo, je bent n vent van 24!! Kom op zeg.. Op t moment ben ik m beu....
Als ik je laatste bericht lees in combinatie met die 1e, zou ik hem daar wel op aanspreken denk ik.. Hij heeft nu grotere verantwoordelijkheden dan zichzelf toch? Als ie dat niet had gewild had ie dat eerder moeten bedenken.. Denk dat ie zijn prioriteiten eens even goed op een rijtje moet krijgen.. Je mag dat best van hem verwachten/eisen.. Lijkt me niet meer dan normaal als je een tijd afspreekt dat ie dan ook thuis is, en zo niet op z'n minst even laat weten dat ie later is.. Kan snappen dat je hem even zat bent Ook al heeft ie vast ook z'n goeie kanten.. Om verder irritatie te voorkomen misschien wel verstandig om een goed gesprek te hebben..
@ Leo; dat is juist t punt! Met hem n echt gesprek voeren lukt nie! Hij snapt 9 van de 10 dingen nie en hij vind zich al snel zielig!! Tuurlijk heeft ie zn goeie kanten!! Maar hij moet wel de kindjes verzorgen! Af en toe weet ik gewoon nie wat ik met m aan moet! Kan ook nie zonder m!
Tja die mannen he.. Misschien helpt het als je het allemaal eens opschrijft en dan aan hem geeft? Werkt hier altijd goed.. Kan ie eerst het hele verhaal lezen voor dat ie kwaad wordt Dan is het vaak wat beter te relativeren.. Sommige dingen snapt ie misschien niet, maar dat ie z'n kind eten moet geven moet hem toch wel aan z'n verstand te brengen zijn toch?
ben ik niet helemaal mee eens mijn partner vergeet onze dochter nooit het eerste wat hij doet is een boterham voor haar maken en daarna kleed hij haar direkt aan maar mischien dat ts haar partner niet zon systeem heeft zodat hij het makkelijk vergeet
Mijn vriend heeft ook pdd-nos en bij de eerste post van TS dacht ik, zal ie dit hebben?? Hier vergeet mijn vriend ons zoontje ook hoor, en niet vergeten in de trant van hij ziet hem niet staan. Maar als er niet op papier staat wanneer ons zoontje ongeveer moet eten en wat dan gaat het mis (of ik moet het hem vragen). Ik moet dus ook alles voorkauwen. En briefjes werken dan prima, geeft mn vriend zelf ook het gevoel dat het goed gaat. TS, zou je vriend niet zoiets kunnen hebben want een 'normaal' iemand vergeet zoiets niet toch?