hey hey ff niet geweest heb wel af en toe meegelezen, maar zit er beetje doorheen nou valt wel mee maar ik baal gewoon. Ik ben zovaak nu al zw. geweest na 1 keer tjoppie tjoppie en was dat niet het geval was het zoieso altijd binnen een maand of 2. maar nu eind dec. gestopt.. klus genoeg maar niks... soms denk ik wel dat het raak was maar ja...werd dan wel ongi ik heb wel eens in vertrouwen tegen andere gezegt...dat ik soms het gevoel heb(vraag me niet waarom) dat het helemaal niet meer gaat lukken. dat heb ik ook bij het forum over mk`s gezet... die angst word alleen groter nu.... het is tog raar.. normaal als ik 1 x net na me ongi het deed dan was ik al zwanger. nu doe ik het om de dag... en niks... begrijp er geen f#ck van!!! zo dat is er uit!!!
Gooi al je frustratie er maar uit... ik hoop dat dit toch een klein beetje oplucht.. Ik vind het heel knap van je dat je toch de moed erin houd en dat je gewoon blijvt proberen... Wat zegt de gyn. ervan?
bedoel je dat je vaak zwanger bent geweest maar dat het iedere keer op niets uitliep??? sorry dat ik het niet helemaal begrijp omdat er bij je naam staat dat je al 3 jr bezig bent voor de 2e??? heel veel succes meid
Echt frustrerend ja, misschien laten onderzoeken? Zeker na 3 jaar! Ik zou echt naar de huisarts ed stappen...
jeetje zeg, ja ik begreep het niet helemaal vandaar dat ik het vroeg, ik kan me er totaal niks bij voorstellen hoe je je dan moet voelen. Lijkt me verschrikkelijk vooral als er geen echte redenen voor zijn die die miskramen veroorzaken. ik kan me in ieder geval wel voorstellen dat de moet je dan idd letterlijk en figuurlijk in de schoenen zakt, ik weet niet hoe ik me zou voelen, en of ik het zo vaak aan zou kunnen. heel heel veel sterkte in ieder geval peetje
hoi hoi beetje onduidelijk opgeschreven denk ik ja ik heb heel veel mk`s gehad en alle onderzoeken al gehad waar niks is uitgekomen. maar nu ik snap het gewoon niet normaal raak ik zo snel zw. waarom nu ineens niet. ik moet einde van de maand weer op controle komen en dan ga ik het wel zeggen. ik weet nu al dat ze gaan zeggen meid er staat gemiddeld een jaar voor dat weet ik ook wel. maar als je voorheen heel snel zw. raakte dan is dat toch raar???? geloof dat ik de laatste jaren alleen maar op vragen leef.... waarom..hoezo... pfff maar ja inderdaad ff gelucht. thnx
ja ik loop al jaren bij de gyni hoor.. het valt wel mee nu..heb gewoon ff een dipje. morgen zal weer beter gaan. je word met de jaren wel sterker en harder. ieder geval thnx
ja dan kun je nog beter hebben denk ik dat er uit de onderzoeken tenminste iets komt dan dat ze er geen verklaarbare reden voor hebben. in ieder geval heel veel succes meid, mischien dat het (omdat het nu wat langer duurt dan anders) wel goed gaat straks, ik hoop het in ieder geval van harte voor je. groetjes
ik heb gister toch maar de gyni gebeld en uitgelegd en ik kon helaas niet eerder komen dan 24 mei. 22 mei is mijn nod en trouwdag ik hoop dat ik eigenlijk niet ongi word dan. Ik heb nu alleen weer een andere pff voor het eerst een mannelijke... niet dat ik er problemen mee heb maar voel nu al spanning als ik er aan denk. word er gek van elke keer een andere.. cont. je verhaal opnieuw vertellen enzo.. en dan hou ik het meestal niet droog..gewoon omdat ik dan heel zenuwachtig bent enzo.... ben benieuwd 24 mei lijkt nog zo ver weg pfff gr.
pff 14 keer lijkt me echt naar en het feit dat je al een dochtertje hebt.. doet toch denken dat het verre van onmogelijk is *stuur wat goede moed richting peetje* volgens mij kan je dat wel gebruiken
*ontvangt graag wat goede moed* hihi ik kan dat wel gebruiken ja.. en een wonder dokter ook. ik hoor zoveel mensen over clomid maar de gyni`s die ik heb gehad willen daar niet aan beginnen zo raar... hmm ik ga gewoon bij deze gyni eens zeuren. aanhouder wint is tog meestal het geval???
dat zowieso of adners eens goed zeuren waarom dat niet goed zou zijn maakt toch een mens nieuwsgierig niet waar?
Hoi Peetje . Misschien een hele schrale troost hoor , maar ik heb een tante die in totaal 17 mk`s heeft gehad . Inmiddels heeft ze 2 gezonde jongetjes en wil ook niet meer Wat ik maar wil zeggen is dat ik zeker weet dat jou 2e wondertje wel komt ...... Het is heel vervelend die mk`s en ook heel verdrietig , maar zoals je zelf al zei , de aanhouder wint Wilde gewoon even vertellen dat het niet meteen onmogelijk is dat er alsnog een wondertje komt ... En ik hoop van harte dat dat heel snel al gebeurd (op je trouwdag zou wel een heel mooi cadeau zijn ) Groetjes Joyce
das inderdaad een troost... er is dus nog hoop hihi tja hoop had ik nog hoor alleen wat minder... ik hoop inderdaad op een mooi trouwdag kadootje vanmorgen een poss. ovu test en als het raak is dan is 22 mei uiteraard me nod en me trouwdag en dan 24 mei kunnen ze gelijk ff kijken bij de gyni zou perfect zijn ja... te mooi eigenlijk om waar te zijn dus we zien wel... gr. peetje