Scheelt het nou zoveel wanneer je 2 kindje ook nog de kdv gaat, is echt een heel stuk "goedkoper" als toen de 1e ging!
Potttverdorie...ik krijg straks gewoon 100 euro minder van de belastingdienst! En dan heb ik nog niet eens de jaarstijging á 13 cent per uur van het kdv erbij gerekend.:x
Hier ff berekend en wij gaan 30 euro meer betalen in de maand. heb ik wel het oude tarief van het kdv aangehouden maar die zal ook wel omhoog gaan
Hier ook 30 euro per maand meer betalen. Ons kdv verhoogt de prijzen halverwege het jaar, dus over een paar maanden wordt het nog iets meer.
Raar... Ik krijg zelfs 30 euro meer terug. Daar is nu mijn berekening op gebaseerd. Al heb ik wel de toetsingsinkomens van afgelopen jaar gebruikt, die van dit jaar weet ik nog niet. Overigens reken ik altijd krap. Ik reken per opvangdag 10 uur (is normaal 11 uur hier) en ik laat het uurtarief van het afgelopen jaar gewoon staan. Dat van Jelle staat nog op het tarief van 3 jaar geleden. Dan krijgen we aan het einde van het jaar altijd wat terug.
ik heb het even zitten berekenen en ook de nieuwe bedragen van onze opvang ingevuld, en wij gaan er 50,00 op achteruit, dus 50,00 per maand meer betalen. Vind ik reuze meevallen.
60 euro per maand meer betalen in 2011.... Ik ga een deel van onze kerstbonus opzij zetten om het verschil tussen dit jaar en 2011 aan te vullen, zodat we er maandelijks niks op achteruit gaan. Over 2012 denk ik nog maar even niet na....
pff ben nog niet van de schrik bekomen....100 euro per maand meer!!! Pfff waarvoor ben ik eigenlijk aan het werk?
Vind 100 euro ook belachelijk. overgens heb ik ons toetsingekomen wel wat hoger gezet dan dit jaar. Hier gelukkig 30 euro maar ja doe dat met nog eens 25 verzekring en weer wat gemeentebelasting en de stijging van gas water en licht is het toch weer zon 100 euro in de maand
Heb je het wel goed berekend? 100 euro is wel erg veel. Voor de hogere inkomens zou het in 2011 max 60 euro duurder worden, als ik het me goed herinner. In 2012 komt de grote klapper pas.
Weet niet of ik het goed heb gedaan maar het scheelt ons 10 euro per maan. Heb het berekend over 2010 en toen over 2011. Mijn jongens gaan 1 dag per week.
weet je zeker dat je het goed berekend hebt? Ik heb net ook even berekend en ga er 45 euro per maand op achteruit (2 dgn per week)terwijl we best hoog inkomen hebben. Je moet je verzamelinkomen nemen, niet je loon he
Meiden, niet alleen proefberekenen hè?! Ook de wijziging online doorgeven. Alle kdv'en gaan omhoog in uurprijs, dit moet je zelf doorgeven aan de belasting, anders krijg je toeslag op basis van de 2010 uurprijs! Ik heb zojuist de wijziging doorgegeven. Wij gaan per maand netto 70 euro meer betalen voor 2 kindjes die 3 dagen p/w naar het kdv gaan. Vind het dus wel meevallen na al die drama verhalen van de laatste paar maanden.