Ff nieuwsgierig wanneer jullie de kerst in huis halen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamadieneke, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hier ook rond 6 December.

Dit jaar alleen geen boom alleen wat versiering. Heb al erg weinig ruimte en ben 25 December uitgerekend en heb niet zo'n zin in troep hihi.

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha heeeeerlijk toch:D:D:D

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    hier kopen we de kerstboom altijd het weekend na sinterklaas en dan zetten we hem ook meteen op.
    Dan gaan we de boer(en) op, wikken en wegen bij elke boom. Toch nog een keer terug naar Boer X en Boer Y. En vervolgens kopen we een boom.
    Dan zetten we hem op, helemaal happydepeppie zijn we dan. Alles erop en eraan, dan nog een paar frutselsprutsels en we zijn klaar:)
    Helaas dit jaar geen boom voor ons wrs, omdat onze kleine meid werkelijk waar overal in / op wil klimmen...

maar dus altijd ná sinterklaas, uit respect voor de goedheiligman

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    zeker na sinterklaas... ik denk het weekend erna dus zo rond de 12de of 13de ofzo. Steekt niet zo nou.

en dan alleen een boom en krans bij de voordeur... geen kermis in mn huis.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben zelf ook echt een Kerstliefhebber...heb heel lang geleden voor het laatst Sinterklaas gevierd en ben blij dat we dit jaar nog niet "moeten"
    Finn snapt er nog niets van!

Maar ik wacht altijd wel tot 6 december (naja...vorig jaar op 5 december de boom neergezet)
    Ik ben wel al ztiekem aan het kijken wat ik nog zou willen kopen! Zie overal weer erg mooie dingen!

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier 6 December!
    Vanmiddag de schuur opgeruimd en de kerstspullen staan al zo dat ik nergens om hoef te zoeken.

Joey heeft vorig jaar nergens aangezeten, een simpele "Nee" was genoeg.

7. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    hier doen we altijd na 6 december.
    maar nu krijgen we kleintje rond de kerst ihhhi onse eerste.
    ik denk dat we niet al te grote kerst boom doen maar tussen in.
    vindt het altijd gezellie dagen.
    en een beetje kerstverzering hoort er bij.

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij zetten de boom op rond 8 dec, altijd na de sinterklaas .. Hier alleen een boom en wat meer kaarsjes maar verder geen andere tierenlantijntjes, verschrikkelijk, het moet wel mooi blijven ;)

Vind het altijd zo stom om te zien dat mensen hun boom al voor of tijdens sinterklaas neer gaan zetten .. maar goed

9. Is dat dan ook stom als je werkelijk helemaal niets met sinterklaas hebt?? ;)

10. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Hier ook de boom erin na 5 december. Vind het zelf een beetje raar voor kids, (ik pas vaak op) om thuis nog bezig te zijn met sinterklaas en ze dan bij mij al kerstsfeer hebben.
    Maar als ik mag, dan ga ik ook helemaal los hoor: veel kaarsjes, rode kussenhoesjes, kerstdorpje, kerstkrans, kerstbakjes op tafel. Heerlijk die sfeer, alleen jammer dat we zo weinig thuis zijn om er van te genieten...

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nee hoor, moet iedereen zelf weten, ik vind het alleen persoonlijk gewoon stom om een kerstboom neer te zetten terwijl dat het sinterklaas is, zeker als je kinderen hebt ( ook al heb je niets met sinterklaas ) .. maar goed iedereen moet het voor zichzelf weten uiteraard :D

12. Ja als je kinderen hebt en aan sinterklaas doet ziet het er wel vreemd uit ja die kerstspullen erbij :D

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ben een echte kerst freak! :D dus bij mij elk jaar op 6 dec komt de boom erin. Kan ik lekker lang genieten van de sfeer in huis....Kan niet wachten....:D

14. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Als het aan mij lag vorige week al, ik ben dol op kerst! Maar ik wacht elke keer braaf tot sint het land uit is, en dan 6 december knal ik hem erin! Heb er weer zo'n zin in!!!

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    De dag na sinterklaas!;)

16. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    meestal eerst volgende mogelijkheid na de sint, als we tijd hebben.

17. mamadieneke

mamadieneke Actief lid

6 jun 2009
    205
    0
    0
    mama
    zuid-holland
    Heey!
    Zo he wat een reacties!
    Leuk te lezen hoe iedereen er over denkt.
    En idd Diana is 30 november jarig, (foutje)
    Ik heb zelf ook niet zo veel met de sinterklaas,
    maar volgend jaar zal het zeker 6 dec worden.
    Dit jaar, gok ik, toch van het weekend wel worden.
    Zo gezellie! hahaha!!
    Groetjes!

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik ben volgens mij niet zo kerstig als jullie.
    Ik vind een week voor kerst de boom opzetten vroeg genoeg. Zet daarvoor wel wat kleine dingetjes neer maar die boom wil ik niet te lang hebben.
    Vind het leuk maar kan niet wachten m 1 januari weer weg te halen. Dat is mijn traditie 8)
    Die boom gaat me gewoon irriteren als ie te lang staat haha...

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hier meestal weekend na sinterklaas. Nu zal het de dag erna zijn denk ik. Heerlijk vind ik kerst! Gezellig en sfeervol en kan niet wachten tot die kleine al die lichtjes en glinstertjes in de boom ziet! Dat vond ik vroeger helemaal geweldig:D

20. fruitella

fruitella Actief lid

28 jan 2009
    119
    0
    0
    marketing en communicatie
    Dordrecht
    ja, meteen na Sinterklaas haal ik een echte kerstboom in huis. Bijna een maand erger ik me vervolgens aan de dwarrelende naalden en dat het een onding is dat de hele tijd in de weg staat en op 6 januari wordt alles weer opgeborgen.

Deel Deze Pagina