Ff nieuwsgierig wanneer jullie de kerst in huis halen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamadieneke, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ik zou het ook wel op die zondag de 6e willen maar ben bang dat we dan geen boom kunnen halen....Halen jullie die dan van te voren?

Gr

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Wij hebben 'n pracht van 'n kunstboom. Echte kerstbomen vind ik mooi, maar nogal een gedoe met een kat. En al die náálden, vreselijk!

3. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Hier komen de kerstversieringen ongeveer een week na de sint in huis:)

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    De dag na Sinterklaas meestal.
    Hebben we eigenlijk altijd al gedaan. Maar zeker nu met de kleine, waar we ook echt Sinterklaas mee vieren. Vind het niet leuk om Sinterklaas bij de kerstboom te vieren.
    Dus als de Sint weg is, gaan we een boompje halen, de zolder op voor de versieringen en de ballen, en op naar het volgende feest.

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi een van onze poezen heeft wel es uitgehaald naar een bal maar verder vind ze het niet zo boeiend gelukkig de ander is er bang van...

6. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Ik heb de boom afgelopen weekend al opgezet...
    Ik zit op dit moment in een erg verdrietige tijd en ik had erg veel behoefte aan de warmte die een boom en al die lampjes en kaarsjes met zich mee brengen... Ik heb geen kinderen en hoef dus geen rekening te houden met de sint...

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    In de week na sinterklaas maar altijd voor de elfde. Dan ben ik jarig en wil ik de boom altijd hebben staan.

8. na de sinterklaas

Vind het altijd zo vreemd, we vieren altijd sinterklaas bij mijn zus, en altijd staat daar de kerstboom al:$
    Maar goed ieder zijn ding

ik heb een kunstboom gekocht toen de oudste 1 jaar was.
    bevalt mij heeeel goed.

En de lichtjes zitten er ook vast in, dus ik hoef hem alleen maar op te zetten, en de stekker er in te doen, en versieren doet mijn oudste dochter(6)

denk dat ik volgend jaar in oktober al zet:D8)

Deel Deze Pagina