Wie is of kent iemand van 40 of ouder die zwanger is of net een baby heeft? Ben eens benieuwd! Liefs Marjo
Hoi Marjo, De vriendin van mijn zus was ouder dan 40, volgens mij 41 of zo toen ze zwanger werd. Ondertussen bevallen van een gezonde dochter.
Wat een fijn nieuws meis! Was het gwoon spontaan of via MMM? Wens haar maar heel veel geluk! Liefs Marjo
Hoi muuske64, Mijn schoonzus was 48 toen ze een dochtertje kreeg, haar dochtertje is nu 8 mnd. en mijn schoonmoeder was 43 toen ze haar dochtertje kreeg. xxx bahar
hallo nou mijn stiefmoeder was 40 toen ze zwanger raakte, en ondertussen hebben wij een geweldig zusje..... suc6 liefs dionne
mijn vader is 54 en zijn vriendin is 41 en in oktober krijgen ze een baby. ik ben dus 30 als ik een broertje of zusje krijg. en iedereen zit er over te zaniken, maar ik ben er helemaal blij mee. wat vinden de "oudere" broers en zussen hier van? mijn zus ( die 35 is als de baby komt) vind het maar 10x niks
en ik ben ook een bewijs dat je nog na je 40ste een beebje kan krijgen muuske maar dat wist je al ik was 41