FF nog een vraagje aan allen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door muuske64, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Hoi,

Ik ben dus gewoon die uitzondering dan, die gewoon geen enkele keer met deca ongesteld wordt, zelfs geen tussentijdse bloeding. De meningen en ervaringen zijn dan idd ook erg verschillend.

Groetjes,
    Elvira

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Elvira: Tja zoals je ziet. Ik weet ut nog niet. Moet nog afwachten! Dus geen idee!

Momenteel heb ik erge,stekende pijn rechts van me navel me zij ien rug n. Wat dat nu weer is? Nooit eerder gehad, maar ik zal me wel weer veel te druk maken! Aard van het beestje! :oops:

By the way: Van de arts moet ik gewoon vanavond beginnen met decapeptyl spuiten. Volgens hem geen risico. Tja,op hoop van zegen dan maar! :(

Groetjes Marjo

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Elvira: Hoe staan de zaken trouwens nu bij jou?

Suc6!

Groetjes Marjo

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    @Marjo,

Gelukkig mag je beginnen met de deca. Ik had nog niet op je vraag gereageerd mbt tot de bijwerkingen. Ik heb zelf geen last gehad, wel toen de Gonal F erbij kwam, toen was ik moe en hangerig, maar alles wel te doen hoor.

Ik heb geen idee wat de pijntjes bij de navel en je zij inhouden, heb ik zelf nog nooit gehad. Dus daar kan ik je niet mee helpen.

Hier gaat het na alle ellende van de afgelopen maanden wel goed. Ben afgelopen vrijdag eindelijk ongesteld geworden, dus nu ben ik officeel niet meer zwanger. Zo raar dat we het nu kunnen afsluiten. De volgende poging wordt waarschijnlijk in maart of april, wil nog steeds een beetje rust aan mijn lijf, maar we hopen nog steeds op een wondertje hoor !

Thanks for asking.

Ik ga weer verder met werken, er komt niks uit mijn handen vandaag.

Groetjes,
    Elvira

5. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Elvira: Veel suc6 met alles! Het valt ook allemaal niet mee he! Daar kun je van meepraten.

Tja, hier komt vandaag ook echt niks uit me handen. Voel me bang, onrustig en misselijk! Heb nergens echt zin in. Voel me ook erg emotioneel! :oops:

Groetjes en tot horens! Duim straks ff voor me met de decapeptyl oke.

Marjo

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik zal voor je duimen, maar het komt vast goed hoor! Wees niet bang, na een dag spuiten wordt het routine.

Succes vanavond met spuiten.

Groetjes,
    Elvira

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Hoi dames: Gister me 1e decapeptyl gezet. Viel tegen! Heel anders dan puregon! Kreeg hem er bijna niet in. Herkent iemand dit? Hoop dat het vanavond beter gaat.

Groetjes Marjo

8. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen Marjo,
    ben net achter de computer gaan zitten met copje coffee :D
    ik kwam net op zoek naar jou op de forum om te vragen hoe het was giesteren met spuijten....en nu lees ik dat het tegen viel. het spijt me om te horen. was het pijnlijk? en hoe voel je je vaandaag?

Ik voel me heel goed, ik bedoel: in vergelijking met vorige keer ik voel niets in mijn buik deze keer. Vandaag is dag 5 na de inseminatie. Still a long way to go :) :) :)
    liefs
    Luisa

9. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Luisa: Bedankt voor je interesse!
    Nou pijn niet, maar het kreeg de spuit er niet goed in.
    Erna ff een branderig gevoel.Vandaag voelt de plek waar ik gespoten heb wat pijnlijk, maar ach valt wel mee!

Voel me eigenlijk heel anders dan de andere keren!
    Nog 5 dagen afw88.

Blijf voor jou....ons allen duimen!
    Suc6!

Groetjes Marjo

10. Dushi

Dushi Niet meer actief

:(

De naald van de Decapeptyl is heel bot geslepen. Dit voel je.
    Het beste is 'm er met een 'vaartje' in één keer in te zetten. Ik kon dit op een gegeven moment niet zelf meer, dus heb ik mijn moeder gevraagd (gedipl. verz).

Als je een spiertje raakt of een bloedvaatje dan kun je hier tijdelijk pijn aan blijven houden.

Ook kan je huid na het prikken 'branden' of prikken door de vloeistof. Laat de vloeistof zowieso iets opwarmen (eerder uit de koelkast halen).

Sterkte !

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Bedankt Dushi! Zal het eens proberen op jouw manier.

Ging gister al wat makkelijker!

Hoe staan de zaken bij jou meid! Alles goed? Hoor graag van je!

Groetjes en suc6!
    Marjo

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elvira en Marjo ik heb bij mijn ziekenhuis nog eens nagevraagd over deca gebruik vanaf dag 21 en wel/niet ongesteld worden. Ik hoorde nl. al van meerdere mensen dat ze ook niet ongi werden met de deca, dus ik begon hard te twijfelen. Het ziekenhuis vertelde dat het idd wel voorkomt dat mensen niet ongesteld worden. Bij mijn vraag of ik dan eerst ongesteld moest worden voordat ik mocht stimuleren vertelde ze; als ik nog niet ongesteld ben (geweest) met de uitgangsecho, maar de echo ziet er goed uit (=geen cystes te zien) dan mag ik toch wel starten met de stimulering.
    Ik jas de deca er meestal ook snel in.....blaas uit bij de handeling en dan spuit ik de deca echt heel langzaam in. Ene keer doet het ook zeerder dan andere keer, soms tref ik bij mezelf in ene een stukje 'olifantenhuid' en doet het meer zeer. Je mag de deca zelfs al 's morgens gewoon uit de koelkast halen, als hij maar niet in een ruimte is van 25 graden of meer. Het scheelt idd een heel eind als je hem niet koud vanuit de koelkast spuit. Succes.

13. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Meiden,

Nou moet ik zeggen die deca jas ik er ook altijd in. Pak mijn vetje en hup spuiten die handel. Wel tik ik altijd de kleine bubbeltjes eruit voordat ik ga spuiten. Moet zeggen dat de deca nog nooit pijn bij me heeft gedaan. Wel heb ik een keer lucht erbij laten komen tijdens het spuiten, dus in plaats van indrukken trok ik het uieinde per ongeluk een stukje omhoog. Een bloeduitstorting dat dit werd!

Ach wel lijken net junkies.

@Marjo
    Is het nu beter gelukt?

Groetjes,
    Elvira

14. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hi Marjo,

met mij gaat het goed hoor.

We hebben gister de kleine zien bewegen ! Was machtig om te zien. :D
    Verder gaat alles prima. Het was precies goed gegroeid, dus de bevaldatum hebben ze niet hoeven veranderen.
    Gister heb ik gelijk gevraagd tot welke leeftijd ik bij ze (LUMC) terug mag komen en dat is tot mijn 42e. Mochten we nog een volgend wondertje wensen, dan hebben we daar geen stress over.

:D

Succes met je behandeling!

15. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Dushi: Wat betekent LUMC?

Gister ging het super met de decapeptyl. Bedankt voor de tip!

Voel momenteel nog helemaal niks! Ben alleen misselijk(zenuwen?) en heb veel last van afscheiding(kleurloos) Heb ik nu anders nooit! Me temp was nog steeds 37,1.
    Maar afw88 nog he!

Groetjes Marjo

16. Dushi

Dushi Niet meer actief

Hoi Marjo,

LUMC staat voor Leidsch Universitair Medisch Centrum.

Zij staan in de ranglijst op nummer 2 qua gelukte zwangerschappen.
    Rotterdam staat (volgens mijn laatste gegevens) op nummer 1, maar daar mag je sneller meerdere embryo's terug laten plaatsen.

Goed van je dat je je draai met die naald gevonden hebt 8)

Probeer voor de rest afleiding te zoeken, je lichaam kan het prima zonder dat je je ergens druk om maakt ;)
    Ga lekker uit, bioscoopje, etentje...

Groetjes,
    Danielle

17. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Tja ontspannen he! De spanning is hier momenteel te snijden. Me vent heeft examens! Grrrr.... :oops:

Groetjes en suc6!
    Marjo

Deel Deze Pagina