Uitslag n.a.v bezoek gyneacoloog

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kreeftje1984, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hoi meiden,

Ik zal me ook even in dit gedeelte aanmelden, na een bezoek aan de gyneacoloog vandaaag is er bij mij PCOS gecontanteerd.
    Ben er toch erg van geschrokken.... :cry: :cry:

ik zal even verwijzen naar dit topic:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

Liefs Kreeftje

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

He meis,
    Welkom hier! Heel veel succes met de onderzoeken en het maken van een behandelplan.
    Liefs Elmo

3. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Nu hoor ik ook bij de club ;)

Ik vindt het trouwens fijn van hier van me af te kunnen schrijven en ook doet het goed lieve reacties te krijgen THANXX

Andere meiden wens ik ook heel veel succes met de behandelingen en ik hoop dat 2007 ''HET'' jaar mag worden.

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Welkom meid,
    Hoop dat er nav de onderzoeken alles nog mogelijk is.

Liefs Lydia

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Welkom hier meis,

Wat naar dat er PCOS geconstateerd is. Ik heb deze diagnose bijna een jaar geleden gekregen en had er heel veel moeite mee om het te verwerken. Het is heel herkenbaar dat het als een klap in je gezicht aankomt. Toch, ook al is het een pleister op een open wond ;) , wil ik je nog even op het hart drukken dat de meeste vrouwen met PCO uiteindelijk -al dan niet via een omweg- zwanger worden! Probeer vertrouwen te krijgen. Wat is nu de verdere behandeling als ik vragen mag? Veel succes en lucht je hart hier!

Liefs
    Marjo

6. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    @marjo

Er is vanmiddag nog bloed afgenomen en ik moet met 2 weken weer komen (30 Januari) dan zullen we gaan bespreken wat de behandeling gaat worden...
    Het was idd een klap in mijn gezicht vanmiddag, ik heb ook wel hoop hoor maar het overkomt je ineens zomaar en dat is dan ook even de grootste schrik.

7. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik voel me na Maandag toch wel erg vreemd, het is moeilijk te beschrijven wat ik voel dat weet ik zelf niet :cry: :cry:

Het lijkt wel een soort van leeg gevoel wat nog niet is opgevuld..ben er toch wel steeds mee bezig en kan het niet echt goed plaatsen.

Deel Deze Pagina