Ok ladies. Omdat ik hem niet rechtstreeks kan plaatsen, heb ik een album aangemaakt. Er staan 2 foto's in van dezelfde test. Ik kreeg hem er wel niet zo goed op met mijn gsm mr wil zeker niet naïef zijn!
Lijkt me duidelijk toch!! Ik zie wat hoor! Misschien heb je je ei gewoon wat later gehad deze maand.. Over een paar dagen gewoon nog eens testen
Ok ik probeer relax te blijven ... alles kan nog... binnen enkele dagen test ik terug 's ochtends en dan post ik het resultaat hier
Haha! Was toen zo boos op mezelf dat ik dat gevoel niet opnieuw wilde. Goh hoop zo dat het allemaal duidelijker wordt en ik echt blij durf zijn...
Ik ga morgen of zaterdag opnieuw testen denk ik. Ik ben mezelf nu heel de tijd aan het zeggen. Dit hoeft nog niets te betekenen, het kan nog alle kanten uit. Gewoon uit zelfbescherming...
Nou dames. Op mijn vrije dag wakker om zes u en testjes gedaan. De testjes staan in mijn album. Ben niet helemaal tevreden van de kwaliteit maar das die gsm. Ik denk dat ik mag blij zijn ?!