Hey allemaal, Ik ben Alyne, ben 28 jaar heb nu 6,5 jaar een relatie (hij is ook 28)en hebben vorige maand besloten voor een mini mix van ons te gaan. We zitten nu in de 2e ronde mijn NOD is 14 april, maar heb vandaag besloten op vrijdag de 13e te gaan testen. Tot een tijdje geleden was ik er van overtuigd dat ik geen mini me mix wil hebben, maar in de laatste maanden is dat dus 180graden omgeslagen. Als het ons lukt zullen er dus ook een heel groot aantal verbaasde smoelwerkjes voorbij komen XD Ik ben zelf nu al iets meer dan een jaar aan het instellen met mijn schildklier. En heb groen licht gekregen om te gaan klussen voor een kleine dus ook dat zit goed gelukkig. Ik heb wegen medische redenen al jaren geen anticonceptie gebruikt, behalve zo nu en dan een condoom. Dus ik heb gelukkig niet te maken met ontpillen en ken mijn cyclus super goed. Mijn cyclus duurt meestal 29 dagen al zijn 28 en 31 dagen ook wel eens voorgekomen.
Btw nog tips voor topics voor beginnelingen, waar ook gezellig gekletst wordt? Er zijn hier nl zo veel onderdelen