Hey all, Zat weer eens te surfen.Kwam ik dit filmpje tegen van Melle, die het over "palings"wil hebben in Achterwerk in de kast. Echt enorm grappig! http://www.kijkgratistv.nl/index.html?channel=661
Jaaah, daar keek ik 'vroegah' ook altijd naar! En dit filmpje herken ik nog wel. Ben trouwens de laatste weken veel bezig met wat ik vroeger deed (en hoe ik opgevoed ben, hoe zou dat nou komen ) Heb jij dat nu je zwanger bent ook? Groetjes, Wendy
Ik ben niet zwanger nu, maar heb ook wel heeeeeeeeeeeel erg een hang naar zo'n beetje alles wat met "vroeger" te maken heeft... Dingen van TV, google-en op oude klasgenootjes, liedjes van toen.... Zaaaaaalig, toch?!
zonder te kijken weet ik al welk filmpje dat is, geweldig.. en dat kind maar klooien om die palingen in dat ding te krijgen.
oh ja, hoef hem ook niet te zien om te weten om welk filmpje het gaat. Was altijd super ' achterwerk in de kast'! Keken jullie ook altijd vpro zondagochtend, met mevr. ten cate (snotverdomme) en rambo&rambo etc.. Vond het echt super!
ik kon me altijd besscheuren om die kinderen die dan het gordijntje open deden en dan gelijk weer dicht hahahah dan wisten ze niks te zeggen
Mw ten Cate was echt mijn favoriet hahhaa. Als ik haar nog zie op die ene reklame dan denk ik altijd aan haar als mw ten Cate. Echt super gewoon. Rambo en Rambo ook zeker, toren bouwen van snot whoehaaaaaaa
Jaaaahh mevr ten Cate geweldig echt humor...ken je die ene aflevering dat ze op dr werk op de wc zat hahahah...
JA lachen was dat he! Of rambo&rambo met die aflevering dat hij oksels bij wildvreemden ging snuiven whoehahahahahaha