hee allemaal, we hebben een naam gevonden voor een meisje die we allebei erg leuk vinden en dus een grote kanshebber is... de naam is ; Quinne maar wou even peilen wat jullie er van vinden... hoop natuurlijk op veel positieve reacties maar we kunnen niet allemaal dezelfde naam mooi vinden dus de negatieve reacties zullen zeker komen... Fijne jaarwisseling allemaal!
haha nee dat was ik ook.. je spreekt gewoon uit als quinn alleen met de extra e is mooier voor meisje vinden wij.... Mijn man was niet overtuigd van die andere 2 namen...nu eindlijk een naam die we allebei leuk vinden
Ik vind Quinne wel mooi, met extra 'e' vind ik ook mooier voor een meisje (Voor een jongen vind ik Quin het mooist, dus zonder dubbel n)
Ik vind het een mooie naam, maar vind het zelf altijd vervelend als een kind de rest van haar leven haar naam moet spellen of uitspraak moet verbeteren, dus ik zou niet voor die extra e gaan.
Ik vind het een hele mooie naam! Mooie schrijfwijze ook! Tegenwoordig worden alle namen op verschillende manieren geschreven, dus zelfs een kindje met de meest simpele naam moeten hun naam spellen! Ik ken een Gwynn (bijna dezefde naam, maar ook heel vrouwelijk schrijfwijze) Al vind ik Quinne ook super hoor!!
Thanks voor jullie reacties....zowel positief als negatief! ik heb zelf ook een hele moeilijk naam die ik altijd moet spellen...ik ondervind het zelf niet als een hinder hopelijk me kinderen ook niet hihi
Zo geschreven staat ie niet onaardig, hoewel ik hem niet super vind. Maar als je hem uitspreekt als Quinn moet je hem dus altijd spellen. Ik heb mijn naam ook honderden keren moeten spellen, en dat is echt geen pretje. Leah vind ik echt véel mooier!
Als Quinne uitgesproken, dus juist met de extra e, vind ik hem leuk. Als Quinn uitgesproken vind ik hem minder, te jongensachtig.
Ik moet mijn naam ook altijd spellen, ik vind dit totaal niet hinderlijk. Daarom zou ik het niet laten om een mooie naam te kiezen!
Oh zonder de ''e'' uit te spreken zie ik nu. Als ik het zo lees zou ik de ''e'' ook uitspreken en ik denk dat meerdere mensen dat zullen doen. Terwijl ik het buiten dat best wel stoer vind voor een meisje!
We hadden eerst de meerdere namen op ons lijstje staan, waaronder Leah...maar het waren toch niet DE namen... we zaten van de week film te kijken en met aftiteling zagen we de naam Quinne, we waren direct allebei erg enthousiast en dat hadden we nog niet eerder gehad! het uitspreken met de e vinden wij zelf niet zo mooi...gewoon wel. wij houden sowieso wel ban unisex namen zoals Dominique, Renee, Robin en dus Quinne! Bedankt voor jullie meningen!!
Leuk, maar ik zou niet voor dezelfde uitspraak gaan als de jongensnaam Quin(n). Alleen al niet omdat dit een vrij populaire naam is tegenwoordig en je dus best wat jongetjes kunt treffen met die naam. Beetje vervelend voor jullie meisje... Ik zou er dus Quinne van maken (met uitspraak QuinnE).