sprongetje of tandjes

Discussie in 'Prematuur' gestart door carin71, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carin71

    carin71 Lid

    30 apr 2008
    9
    0
    0
    Hallo allemaal

    Weet even niet goed waar mijn dochtertje last van heb. Ze is nu 6 maanden en een week en in feite erg tevreden en altijd vrolijk en volop lachen. Maar sinds een week of 2 zit ze continu met haar vingers in de mond , ze zijn helemaal rood en ruw van het zuigen. Ze kraait, gilt , en roept alles bij elkaar, maar kan ook juist extreem heel rustig zijn. Ze huilt niet meer, haar signalen zijn ook niet meer zo duidelijk. Eerst was het heel goed te merken als ze moe was, maar dat nu ook al niet meer.
    Rond 20:00 uur ligt ze sávonds in bed en slaapt dan tot de volgende morgen 7-8 uur. Maar nu ligt ze bv rond 21:00 ineens weer te kraaien en spelen in d'r bed. Ik weet over het algemeen ook niet meer goed wanneer ze wakker is, normaal wist ik precies wanneer ze eruit wilde aan haar manier van huilen, maar ze laat nu gewoon niets meer horen nu ze haar vingers in haar mond doet.
    Heb ik hier misschien toevallig met een combi-situatie te maken? Sprongetje en tanden?

    alvast bedankt voor jullie reactie's
     
  2. ThunderAngel

    ThunderAngel Fanatiek lid

    26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik herken het van Dean! Bij hem was een tandje aan het doorbreken en zijn gedrag komt precies overeen met dat van jouw dochtertje.
     
  3. carin71

    carin71 Lid

    30 apr 2008
    9
    0
    0
    oh, oke Dank je. Heeft dat lang geduurt? Bij mijn dochtertje is nog niks te zien van tandjes. Haar gedrag is al wel weer iets beter, maar nog niet zoals het was. Het is dat ik zelf s'ochtends rond een uur of 8 haar kamer maar eens in ga, want ik heb geen idee wanneer ze zelf iets zou laten horen, volgens mij zou ze niets laten horen :( Heb sinds een paar dagen een babyfoon met camera, en zie nu dus dat ze soms toch al wel veel eerder al wakker is. Maar goed, al met al heb ik niks te klagen ;)
     

Deel Deze Pagina