Hallo allemaal, Ik wil graag naar de markt vb in Rotterdam, Arnhem of ergens anders waar je lekker van alles en nog wat kan kopen. Heeft er iemand een tip voor mij + graag een adres. O ja het moet wel in het weekend zijn. groetjes
Ik ga meestal rond een uurtje of 3, half 4 naartoe, dan is het al een stuk rustiger... Ik woon bijna om de hoek, met een kwartiertje ben ik er. Ga er zeker wel 2x per maand naartoe.
Rotterdam heeft op zaterdag ook markt. Als je bij Blaak uitstapt (als je met openbaarvervoer gaat) dan sta je gelijk op de markt.
we zijn pas naar apeldoorn geweest die markt is ook zeker de moeite waard ook is het een leuke stad, je moet alleen wel de auto in de pakeergarage zetten. heb er zelf voor een paar cent leuke kleren gekocht groetjes en een goed weekend van patricia
Utrecht, Hilversum, Den Bosch....... overal is wel een markt op zaterdag lijkt het wel..... kan overal gezellig zijn.....maar overal is het vaak druk.. ligt er aan wat je zoekt, wat je wilt..... veel plezier in ieder geval..... ikzelf moet er ff niet aan denken om in de warmte over een drukke markt te slenteren...hihihi
http://www.hollandsemarkten.nl/ Als je in die kalender op de dag klikt wanneer je wilt gaan shoppen, krijg je een overzicht van wat markten.
ja echt geweldige markt idd wel druk daar ik wou dat ik er om de hoek woonde ik woon er echt te ver voor weg om vaak te gaan ietsd van 2 en half uur a 3 uur
ik vind beverwijk ook erg leuk en gezellg en er is van alles te koop en genoeg eet en drink tentjes te vinden. ik ga er z.n 4x pe rjaar heen want ook voor mij is het z'n 1,5 uur rijden en dat is erg lang vooral met dit weertje
hahahahaha mijn vriend is nogal een snelle japie in de auto want woon in brabant en dat is toch niet echt in de buurt. ik woon in een flat dat kan ik je toch niet aandoen he hahaha
De Utrechtse Bazaar is ook wel grappig. Beetje zelfde als beverwijk maar dan wat kleinschaliger. Verder heb je in Utrecht centrum op zaterdag in de Breedstraat lapjesmarkt en natuurlijk de dagelijkse markt...
Ja beverwijk is wel gezellig! Ik was er twee weekjes geleden nog! Den Bosch vind ik minder hoor. Maar ik zal eens zoeken op de site.
Ow jeaaahhhh, heb gekeken naar de site van De Haagse markt. Ik denk dat het dat wordt de grootste markt van Europa!
BEVERWIJK! en dan heb je nu ook chianatown ga op zaterdag is het minder druk dan op zondag en probeer smorgens vroeg er te zijn rond een uurtje of 10 dan heb je een groot gedeelte gezien voor dat het wat drukker word......... of albert cuip in A'dam...vind ik ook leuk.....daarna met mooi weer nog ff op een terrasje op het rembrantsplein