Hoi allemaal, Ik heb vandaag positief getest en ben nu nog aardig in shock haha! Ik dacht dat ik een dag voor mijn NOD zat maar de Clearblue digital gaf net aan dat ik 2-3 weken zwanger ben... Vorige week ben ik begonnen met de Etos Zwanger Worden capsules, maar ik denk dat ik nu beter kan overstappen op Zwanger Zijn? Is dat voldoende en kun je die de hele zwangerschap slikken? En zit daar alles in of heb je nog aanvullende supplementen nodig? Dit is mijn eerste zwangerschap dus mijn hoofd zit vol met vragen Super bedankt alvast voor de reacties
Gefeliciteerd!! Volgens mij kan je rustig het zwanger worden doosje opmaken en dan overstappen op zwanger zijn. Ik slik zelf nog steeds alleen foliumzuur, haal de vitaminen en visolie wel uit eten Geniet ervan!
@ Pretty Muffin Dankjewel!!! Misschien wel handig inderdaad om die eerst op te maken! Jij ook gefeliciteerd
Gefeliciteerd! Mijn clearblue gaf op zondag ook 2-3 weken aan. (dat was op 14 dagen na "eisprong" dus dat is NOD?) Ik maak gewoon enorm snel HCG aan. Afgelopen maandag en gisteren bloed getest en waardes zijn gewoon enorm hoog. Ik kan echter echt niet verder zijn dan volgens mijn banner. Jij kunt misschien ook snel HCG aanmaken.
Hmm ja...dat zou inderdaad kunnen! Heb verloskundige gebeld en 20 dec. eerste echo dus dan zullen we weten hoe lang precies.. Wel heel erg leuk om het dan met Kerst aan de familie te kunnen vertellen Jij ook gefeliciteerd Ivy1979! Spannend, ook de eerste.. Lopen we bijna gelijk! Hopen dat alles goed gaat
Liezze dankjewel Wat fijn de eerste echo zo vlak voor kerst, mooi moment om het iedereen te vertellen inderdaad! Wij mogen volgende week vrijdag, spannend!