Wie doet er mee om elkaar door die laatste weken heen te slepen waar kijk jij erg naar uit? en waar kijk je tegen op? Ik ben het op mijn zij liggen echt zat en wil zo graag weer op mijn buik slapen... Ook kan ik gewoon nu echt niet meer wachten tot ik ons kleintje vast kan houden SuusD - 23jaar - eerste kindje - 17 nov 2013
Gezellig!!! Ik kijk er nu naar uit om het kamertje in te gaan richten. Gister is de muurschildering afgemaakt dus zondag mag m'n man aan de klus Daarna kijk ik er idd heeeeeeel erg naar uit om m'n kleintje te zien en te kunnen voelen en knuffelen. Waar ik tegenop kijk? De komende 8 weken. Ben heel erg benieuwd hoe m'n lijf het vol gaat houden. Nu best veel last van m'n banden en bekken en ben bang dat het alleen maar erger gaat worden.
View attachment 349458 LIJST: SuusD - 23jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje Siertje2981 - ..jaar - .....kindje - 8 nov 2013 - jongen/meisje
View attachment 349458 LIJST: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 28 sept 2013 - meisje SuusD - 23jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje Siertje2981 - ..jaar - .....kindje - 8 nov 2013 - jongen/meisje
Jazeker!!! Beesten zijn verdeeld over de muur, zitten op de rand van het bedje of op de plank die er boven komt te hangen. Ben er zoooooo blij mee!
Dag meiden, leuk dit! ik kijk vooral echt enorm uit naar de bevalling. ben heel benieuwd hoe het me af gaat.. en ik ben ook zooooo nieuwsgierig hoe onze kleine man er uit ziet!!! zit nu sinds kort thuis met harde buiken, mag niks doen, dus dan duurt het wachten lang LIJST: Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen Charise - 26 jaar - eerste kindje - 28 sept 2013 - meisje SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - jongen/meisje
Hmm weet niet of het plaatje er ook bij moet, maar die krijg ik niet goed mee. Ik heb mezelf er ook op gezet. Waar kijk ik naar uit: Om haar eindelijk in het echt te zien, te kijken op wie ze lijkt, welke haarkleur ze heeft en al die dingen. Om haar eindelijk vast te kunnen houden en super trots te kunnen zijn. En alle spulletjes te gaan gebruiken die we voor haar gekocht hebben. Nouja ga zo maar door. Waar zie ik tegen op: De bevalling niet echt, wel de periode daarna. Hoe ga ik me voelen? Heb ik veel last overal van, het vloeien, stuwing, vermoeidheid enz. Maar ik weet ook dat het natuurlijk over gaat allemaal. En het ook een mooie periode is omdat je je kindje hebt. Ik slaap trouwens nog steeds op mijn buik hoor. Wel schuin natuurlijk met opgetrokken been, maar af en toe moet het even vanwege mijn bekken, heerlijk om mn been even te kunnen strekken en andere houding. Op mijn rug liggen gaat dan echt niet meer, maar word toch soms wakker half op mijn rug haha. Heb wel echt last van bekken en liezen en alles. Maar ja bekkeninstabiliteit en ingedaald, dus ja dan heb je dat. Ik ben heel benieuwd wanneer ze besluit om er uit te komen.
LIJST: Charise - 26 jaar - eerste kindje - 28 sept 2013 - meisje Liniej - 23 jaar - eerste kindje - 4 nov 2013 - jongen Siertje2981 - 32 jaar - eerste kindje - 8 nov 2013 - jongen/meisje SuusD - 23 jaar - eerste kindje - 17 nov 2013 - meisje
Charise bedankt voor het aanpassen van de lijst ik ben ook erg benieuwd wanneer jou kleintje komt ligt je kleintje al vast in je bekken? Ik kijk ook wel op tegen de tijd erna hoe familie gaat doen enz. of mensen zich gaan op dringen.. Liniej : Ik zit hier ook thuis doordat ik vorig jaar met mijn opleiding ben gestopt en ik mijn eigen bedrijf ga starten (ik word thuis mama) Siertje2981 : ze zijn super schattig ik heb ook een schaapje op de wand even foto zoeken leeftijd maakt niet uit toch we hebben allemaal hetzelfde doel en dat is een kindje op de wereld zetten Vraag aan jullie (hoe willen jullie bevallen en met wie?)
SuusD ben super benieuwd! En klopt ook hoor, maar voelt je toch ineens best "oud" hahaha! Ik wil in het ziekenhuis bevallen en hoef echt geen circus om me heen. M'n man en het ziekenhuis personeel is genoeg Ben een beetje bang dat ik een duiveltje word en er niet te veel mensen zich ermee moeten gaan bemoeien Wel wil ik m'n moeder op de hoogte houden en zou het best leuk vinden als ze in het ziekenhuis langs komt om de kleine te zien.
mb90, 22jaar, eerste kindje, 13november2013. Ik verlang ook zo erg om mijn kleine meisje te zien, haar vast te houden, te verzorgen, al mijn liefde te geven,..... Alleen heb ik soms een beetje schrik voor de bevallling. De ene dag zie ik het zitten en heb zoiets van, het komt wel goed, ik kan dat wel. Maar dan zijn er dagen dat ik plots zo bang ben voor wat er gaat gebeuren en die pijn die erbij gepaard is...
wat leuk SuusD! wat voor bedrijf ga je starten? ik heb ook een eigen bedrijf, ik geen individuele begeleiding aan autistische kinderen. die ik nu helaas moet missen.. ik wil heel graag thuis bevallen, met mijn vriend en mijn beste vriendin er bij. zijn al 18 jaar beste vriendinnen dus ze is meer een zus voor me hoe wil jij bevallen?
hier een foto ik wil graag thuis bevallen met mijn moeder en vriend erbij en ben aan het nadenken over een badbevalling lijkt me heel mooi
Grappige is dat ik, normaal gesproken, een controlfreak ben. Maar nu, wat betreft de bevalling, helemaal niet. Zie wel hoe het loopt.
SuusD, graag gedaan. Ja ze ligt al helemaal ingedaald, of ze echt vast ligt, geen idee haha. En ja ben ook benieuwd hoe het gaat zijn met bezoek en alles. Aan de ene kant wil ik haar gewoon voor mezelf en mn man houden, maar aan de andere kant is het ook leuk als de oma's haar kunnen knuffelen e.d. Maar van hand tot hand dat gaat sowieso niet gebeuren. Maar probeer het bezoek ook wel een beetje te verdelen. Antwoord op Vraag: Ik wou dolgraag een badbevalling, maar zie toch op tegen het geregel er van. Het opzetten kan mijn man wel doen, maar meer het opruimen daarna. Bad leeglopen, alles schoonmaken enz. Mijn man moet ook gewoon kunnen genieten van zijn dochter dan en kan toch moeilijk alles aan de kraamhulp over laten. Dus uiteindelijk na lang dubben gekozen voor ziekenhuis, omdat ze daar een bad hebben waar je weeen in op kunt vangen. Nu ga je in principe pas met 6 cm naar het ziekenhuis, dus wie weet blijf ik op dat moment liever thuis. Ik ga het dus echt op dat moment bepalen. Maar in principe ziekenhuis. Mijn man gaat er bij zijn, en verder niemand. Ene kant zou ik mijn moeder er wel bij willen hebben, andere kant twijfel ik daar over, want vind het ook iets moois om samen met mijn man te kunnen doen. En ik wou graag een geboortefotograaf, maar dat ziet mijn man helaas niet zitten. Dan vind hij het te druk worden. Leek me heel gaaf om mooie plaatjes van je bevalling te hebben. Mijn man is namelijk niet zo erg goed in foto's maken en filmen. Maar hoop toch dat er wat mooie foto's komen.