vraagje ik heb vandaag een echo gehad en daar bleek dat mijn berekening niet klopte en ik tussen de 6 en en 6,3 weken zwanger ben doormiddel van het meten van de vruchtzak. maar nu het volgende er was dus echt alleen maar een lege vruchtzak en verder niets. de gynn deed er heel normaal over maar is dat het wel?
hmm, heb hier al heel veel verschillende verhalen over gehoord...ik heb het al vaker gehoord dat de vruchtzak leeg is, hier klopte met die termijn al een hartje..maar dat zegt dus niks. Ik zou ervan uitgaan als de gyn niks geks zegt dat het wel goed zal zijn. Want als ze vermoeden dat het mis is..dan bereiden ze je daar toch wel voorzichtig op voor??
als je hier zoekt zul je nog wel meer verhalen lezen over mensen met deze vraag, en bij de meesten bleek er dus niks aan de hand
Hier ook geen vruchtje met 7weken,mijn zwangerschap werd toen berekend op 4weken terwijl ik 3wk daarvoor een positieve test had...wist dus ook dat het niet goed zat! Heel veel sterkte met wachten...zenuwslopend is dat!
Je wist toch ook niet precies hoe lang je zwanger was toen? Volgens mij heb je toen in je topic het advies gekregen om 6 weken aan te houden, te de wetenschap dat je 2 weekjes teruggezet kon worden? Dus vooralsnog zou ik me geen zorgen maken en ervan uit gaan dat je minder ver was dan je dacht. Wanneer mag je terugkomen voor een echo?
nee ik wist niet hoelang ik zwanger ben. ik heb een vruchtzak van 6 weken en 3 dagen zonder zichtbaar vruchtje
Dat is inderdaad vreemd aangezien normaal het hartje gaat kloppen met dat termijn! Hopenlijk gewoon een groot vruchtzakje en zit er volgende x wel een vruchtje! Wanneer mag je weer?
Hier leeg vruchtzakje met 7 weken (had ovutesten gebruikt dus wist precies hoe lang) zak en as gezeten... Maar week later, zat er toch een kindje net hartactie van 8 weken! Hoe het kan geen idee! Ik voelde me trouwens erg zwanger en me gevoel was niet slecht... Dus dat zat dus goed... Onzekerheid blijft nog wel hoor. Morgen echo, dan weten we het zeker! Sterkte in deze onzekere dagen. Wanneer moet/mag je terug?
Ik weet niet of je mijn verhaal kent, Ik dacht toen ook rond de 6 weken te zijn,en ook alleen maar een lege vruchtzak was er te zien,de vruchtzak was toen ook niet te meten.ik moest 10 dagen later terug komen,en toen zagen we een mooie baby met hartactiviteit en was ik 7 wkn en 3 dagen duim dat het bij jojoot goed zit
Hè meid wat klote die onzekerheid! Het kan echt nog 2 kanten op op deze termijn. Ik duim heeeeel hard voor je dat er volgende week gewoon een prachtig mooi kindje is te zien Dan is al die misselijkheid niet voor niets geweest. Succes met wachten *knuffel*
Ik zie in je handtekening staan dat je ook een miskraam hebt gehad in 2012 heb je daarna nog een menstruatie gehad? Hoop voor je dat het gewoon goed zit!
Ja ik hen daarna nog gewoon gemenstrueerd en ik was helemaal schoon na de miskraam Ik krijg volgende week donderdag weer een echo maar het blijkt opZich. Een normaal beeld met 6 weken dat wist de vk weer te vertellen
Met 6 weken is een vruchtje 4 milimeter en kan dus zeer makkelijk gemist worden bij een echo. Was het een verouderd apparaat?