hoi, morgen 3e echo, nu bij gynaecoloog. ben ruim 13 weken. vorige zw. schap was er toen geen kloppend hartje meer en een duidelijke afwijking te zien.. met ruim 11 weken zag alles er goed uit dus kleine kans maar toch... ajb duimen/bidden jullie voor me? ik laat het jullie morgen weten hoor!
Ik zal een kaarsje voor je laten branden. Probeer zoveel mogelijk aan andere dingen te denken vandaag en hou je vooral bezig anders gaat het nog een lange dag worden. Veel succes morgen
DAnk je wel Lenka, heel lief! Ik kan het grote verdriet, de lange weg daarna, de onzekerheid voor de toekomst echt niet opnieuw aan... alsjeblieft laat het nog steeds goed mogen zijn!
idd niet teveel eraan denken! ik snap dat dat niet anders kan, heb zelf ook een miskraam gehad hiervoor dus de eerste echo's waren erg spannend. maar de echo met 11 wk geeft al een grote kans op nu weer een goede echo! ik duim voor je en zal een kaarsje voor je branden! succes!!
meid probeer rustig te blijven ook voor je baby in je buik....komt vast goed meid!! Ga heel hard aan je denken........