Heeft iemand van jullie de Babybjorn buikdrager AIR (dus niet de gewone of de active)? Ik zit erover te dubben een buikrager aan te schaffen ivm reizen met de kleine en zag dat deze niet zo warm is. Wat zijn jullie ervaringen?
Heb hem van mijn zus overgenomen en is inderdaad niet zo warm zegt ze. Volgens mij mag de kleine er na 6 weken in toch? Verder weet ik er niet zo veel van af. Lijkt me in de zomer iig prima dus ik denk wel dat ik hem veel zal gebruiken de eerste maanden. Lekker handig als manlief en ik even de stad in willen of zo en geen zin hebben in het in en uitklappen van de kinderwagen etc. Groetjes, M
Tot 10 kilo...is dat ongeveer 10/12 maanden? Geen idee over gewicht ha ha..maar ja, weet niet of je met een zwaar kind zo lang wilt zeulen op vakantie of zo...lijkt me meer iets voor de eerste maanden. Succes...trouwens veel te vinden over de babybjorn als je googled hoor. Het is inderdaad een fijne lichte draagzak. Succes, M
mijn cb zegt vanaf 3mnd ivm de beentjes (voor 3mnd mogen ze niet in een 'zittende' houding in een draagzak, aldus de cbarts) maar hierover zijn de meningen enorm verdeeld...